ny MC ? R6
Fra : Martin Poll

Dato : 08-07-01 11:04

hej NG

Min bankrådgiver har vredet armen om på mig og sagt at jeg skal have ny MC
.
Jeg har været ude at prøvekøre en Yamaha R6 fra 1999 , og syntes at det lige
var noget for mig. Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på med denne
model, fra denne årgang.

Med venlig hilsen
Martin Poll
( Med en velholdt GPZ500S 1995 til salg)

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 08-07-01 11:55

> Jeg har været ude at prøvekøre en Yamaha R6 fra 1999 , og syntes at det
lige
> var noget for mig. Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på med denne
> model, fra denne årgang.

Fartbøder... helt bestemt fartbøder

Nok den bedste cykel du kan få hvis det endelig skal være en 600 ccm
racer...

Kig evt forbi aagesen i hvidovre... en af medarbejderne, ole, har en r6'er
stående:

Årg: 99
Km: 22000
Alle service OK. m. 24000 service
Jet kit + KN filter 107 hk på baghjulet
Bagagebære, Fuld titanium Akraproviz udstødning
Pris: 132.000 / 125.000 kr med original udst.´

Mikkel

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 08-07-01 19:18

On Sun, 8 Jul 2001 12:04:24 +0200, Martin Poll wrote:

> [...]
> var noget for mig. Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på med denne

At cyklen i 1999 var helt ny på markedet, med hvad det nu fører med sig af
børnesygdomme. Her tænker jeg specielt på motoren og en ikke specielt
god gearkasse.

Efter sigende skal maskinen af en del klø for virkeligt at lave noget, hvad
det så må give af problemer siden hen.

Gearkassen skulle ikke være noget at skrive hjem om, dvs. et generelt
dårligt gearskifte.

Men eller en rigtig, rigtig lækker maskine som mit hjerte da også banker
for, hvis det da ikke lige fornuften taler for en ZX-6 i stedet :)

Måske andre R6-kørere kan bedrage med deres indtryk?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 08-07-01 19:29

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@c.dk> skrev i en meddelelse
> At cyklen i 1999 var helt ny på markedet, med hvad det nu fører med
sig af
> børnesygdomme. Her tænker jeg specielt på motoren og en ikke specielt
> god gearkasse.

Der var nogle problemer med en olieslange, hvilket jeg 99% sikkert har
et lille notits liggende om et eller andet sted. En af mine venner har
haft en R6'er, men den blev vist ikke tilbagekaldt af Yamaha for at få
afhjulpet problemet.

Susanne

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 09-07-01 20:23

Alle R6'erne fra 99 med nogle bestemte serienr, blev kaldt tilbage med det
problem med olien men det blev lavet på reklamation.

Mvh Carlo Pedersen
YAMAHA YZF R6

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ia8pn$1792$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-01 23:15

Carlo Pedersen <carlo_p@mobilixnet.dk> skrev i en
> Alle R6'erne fra 99 med nogle bestemte serienr, blev kaldt tilbage med det
> problem med olien men det blev lavet på reklamation.

Psst... Hent en patch til din OE så den ikke skriver Sv: men Re: på
http://the.subnet.dk/oefix.exe
Folk der bruger sunsite.auc.dk (en hel del i denne ng)som newsserver kan
ikke se Svvar :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 10-07-01 17:38

takker

Carlo

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

Fra : Rune Larsen

Dato : 08-07-01 21:49

"Martin Poll" <poll@city.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har været ude at prøvekøre en Yamaha R6 fra 1999 , og syntes at det
lige
> var noget for mig. Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på med denne
> model, fra denne årgang.

Ikke ud over du er en tøsedreng hvis du ikke kommer på bane med den....

/Rune

Fra : Anders

Dato : 09-07-01 08:21

> Ikke ud over du er en tøsedreng hvis du ikke kommer på bane med den....

Gad vide havd man kan få sådan en fætter til uden afgift, for Runedu har ret
; sådan en skal på bane!

Nogle der har set tilbud på en R6 uden afgidft?

Fra : Steffan Scheel Pouls~

Dato : 09-07-01 18:52

Kig www.superbike.mobilixnet.dk

Anders <awi@pls.dkx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ZYc27.27$%i7.2921@news.get2net.dk...

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 10-07-01 01:07

"Steffan Scheel Poulsen" <ssp@mobilixnet.dk> wrote in message

> Kig www.superbike.mobilixnet.dk

HOV!!! den har jeg allerede reklameret med

Mikkel...

(tidligere mobilix vagt fætter )

Fra : Anders

Dato : 10-07-01 10:28

> Kig www.superbike.mobilixnet.dk

Men det er jo MED afgift....... dem er der masser af.

Fra : Ksa

Dato : 09-07-01 20:35

Hvis det er en R6 med eller uden afgift du søger så prøv at checke
http://www.zachomc.dk/ eller ring 86522123 og snak med John Bille.

Ksa 900SL

Fra : boe

Dato : 17-07-01 11:34

!

>Nogle der har set tilbud på en R6 uden afgidft?

Lars fra Kroons eftrf., Århus har vist en til salg

/Boe

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 17-07-01 17:11

> Lars fra Kroons eftrf., Århus har vist en til salg

Den er da med afgift?

Mvh
Steen

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 17-07-01 17:21

On Tue, 17 Jul 2001 17:10:59 +0100, Steen S. Schmidt wrote:

> Den er da med afgift?

Den er da uden plade?

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 17-07-01 20:20

> Den er da uden plade?

Hmm, jeg mente da bestemt han havde kørt med den på offentlig vej, men
hva' - da han væltede var det jo på bane...

Mvh
Steen