MC indvolveret i ulykke i Limfjordstunelle~
Fra : H

Dato : 08-08-07 17:30

Er der nogen som har hørt, hvordan personen på motorcyklen har det?

http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=152869

Fra : Tau

Dato : 09-08-07 05:51

"H" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har hørt, hvordan personen på motorcyklen har det?
>
> http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=152869

Ifølge nordjydske har han det efter omstændighederne godt. Han sklap med 2
brækkede arme.

vh
Poul

Fra : Emil

Dato : 09-08-07 09:08

On Aug 9, 6:51 am, "Tau" <cra...@craner.dk> wrote:
> Ifølge nordjydske har han det efter omstændighederne godt. Han sklap med 2
> brækkede arme.

Godt og godt.... vi maa haabe at han kan leve med at det er fremmede
folk der skal toerre hans numse de naeste 4-5 uger.

:(

Emil

Fra : bøv

Dato : 09-08-07 13:52

"Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Godt og godt.... vi maa haabe at han kan leve med at det er fremmede
folk der skal toerre hans numse de naeste 4-5 uger.

Mon ikke han har en kæreste ?

Fra : Tau

Dato : 09-08-07 16:13

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Godt og godt.... vi maa haabe at han kan leve med at det er fremmede
> folk der skal toerre hans numse de naeste 4-5 uger.
>
> Mon ikke han har en kæreste ?

----------------------------

Hvad er alternativet??

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-08-07 08:07

Tau wrote:

> Hvad er alternativet??

Doggy style eller 230 punds hjemmeplejer.

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 10-08-07 21:26

> Doggy style eller 230 punds hjemmeplejer.

Hæ!
Den med at få tørret røven har jeg et par gange bragt på banen omkring brug
(eller nærmere: manglende brug) af handsker, og nu bringer du så Yoga så ind
som alternativ

--
Armand.