Hvad er definitionen af en ny mc ifl skat?
Fra : S.G

Dato : 07-08-07 23:22

Nu har jeg siddet den sidste halve time og ventet på at mine indlæg
skulle komme frem i den oprindelige tråd "moms retur fra tyskland".
Det gør de ikke. Skod Google groups!

Så jeg opretter med beklagelse denne tråd, da jeg meget gerne vil have
svar på dette spørgsmål hurtigst

Mht parallel import, sagde de idag på skat en en mc betegnes som ny
hvis den har gået under 2000km.

Gælder det også hvis den har været indregget i 2 mdr, men stadig kørt
under de 2000km? eller må den ikke have været indregget?

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-08-07 23:29

On Tue, 07 Aug 2007 22:21:57 -0000, "S.G" <msg1979@gmail.com> wrote:

Hej.

> [...]
>
>Gælder det også hvis den har været indregget i 2 mdr, men stadig kørt
>under de 2000km? eller må den ikke have været indregget?

Sagen har tændt mig lidt, så jeg har sendt en forespørgsel til
Skatteministeren hvori problemstillingen er ridset op.
Det nytter ikke at diskutere den mere før der ligger et svar der,
forhåbentlig, pinder det ud.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : S.G

Dato : 07-08-07 23:31

On 8 Aug., 00:29, Steen Gruby <oz...@virker.ikke> wrote:
> [...]
> Skatteministeren hvori problemstillingen er ridset op.
> Det nytter ikke at diskutere den mere før der ligger et svar der,

Utroligt det skal være så indviklet!
tager ned på skat igen imorgen og hører ham Per af i Odense! Han
virkede ti lat have et godt overblik over det!

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-08-07 22:26

"tager ned på skat igen imorgen "

Sørg for at få det skrifteligt og gerne med underskrift....... Odense er
lidt alternativ for tiden. Kender ikke mindre en 2 som har lagt sag an på
T&S i Odense. Men iflg. advokat kan det tage op til 2 år, før sagerne er
afgjort....

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.