Påkørsel og dårlig moral
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-08-07 20:09

Hej

Jeg er lige blevet påkørt her til aften. En dame bakkede ind i min parkerede
bil, som jeg var ved at læsse varer i (eller rettere hun ramte noget som jeg
var ved at læsse i bilen, som hun derved skubbede frem i bilen og ødelagde.

Nå. Det kan jo ske for enhver og hun kom ud og sagde hun slet ikke havde set
mig bla bla bla....

Så ville hun til at kører, og så var det lige jeg sagde at vi havde noget vi
lige skulle snakke om. Gu' hjælpme mig om hun ikke nægte at tage skylden,
med den begrundelse at hun kunne da bare være stukket af og så havde jeg jo
været lige vidt. Hvad f..... går der galt i hovedet på sådan en kvinde. Og i
øvrigt ville hun slet ikke diskutere det med mig, da hun havde sultne børn i
bilen.... Så var det jeg blev mig lidt venlig. Jeg endte da også med at få
min vilje...nemlig en ny vare. Som hun i øvrigt sørgede for blev byttet i
butikken, under påskud af at varen var defekt ved købet. Hun skulle skamme
sig....

Det drejede sig om 300,- !!!!

F... en moral. Der er ikke noget at sige til at nogen bliver "sure" af og
til.

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-08-07 22:25

Henrik Nielsen skrev:

> F... en moral. Der er ikke noget at sige til at nogen bliver "sure"
> af og til.

Vi lever i en tid hvor moralen skrider hurtigere end før.

Det er sikkert også svært for sådan en kvinde (og mange andre mennesker) at
finde et moralsk forbillede overhovedet.

Den dag hun selv bliver udsat for den omvendte situation hjælper det på
empatien
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Steffan

Dato : 06-08-07 23:47

> Gu' hjælpme mig om hun ikke nægte at tage skylden, med den
> begrundelse at hun kunne da bare være stukket af og så havde jeg
> jo været lige vidt.

Tja, normalt kan vi altid give synden på noget andet.

Er du sikker på at der er et skilt på P-pladsen hvor det tydeligt
er skrevet man skal køre forsigtigt? Ellers er hun jo helt usyldig
da hun ikke vidste det! (ironi)

/Steffan

--
Via: http://www.jumlers.com/dk.fritid.bil/

Fra : Thomas

Dato : 07-08-07 09:53

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Mvh.
> Henrik
>
> Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article324424.ece

Man kan mene om ham hvad man vil, men genialt det han fyrede af der efter en
kvinde havde ridset hans ferrari og var ligeglad

"'Jamen, jeg ville også bare sikre mig at, der ikke er sket noget med din
taske. For bilen skal du ikke tænke på. Jeg har rigeligt råd til at købe en
ny Ferrari, men det er jo ikke sikkert, at du har råd til at købe en ny
taske'"

Mvh

Thomas

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-08-07 10:08

On Tue, 7 Aug 2007 10:53:12 +0200 "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

> [...]
>ny Ferrari, men det er jo ikke sikkert, at du har råd til at købe en ny

Om jeg så havde 70 milliarder, ville hun ikke være sluppet med
førligheden i behold, hvis det havde været min Ferrari...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 07-08-07 12:29

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Man kan mene om ham hvad man vil, men genialt det han fyrede af der efter
> en kvinde havde ridset hans ferrari og var ligeglad

Hævnen er sød:
http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-08-07 12:49

CarstenGP (8381) skrev:

> Hævnen er sød:
> http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

Lige ulækker hver gang :-/
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-08-07 12:56

Ja den sidste i klippet? Helt enig :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Lars [6710]

Dato : 07-08-07 13:49

CarstenGP (8381) skrev:

> Hævnen er sød:
> http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

Det er der da ikk´ meget Ferrari over

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 07-08-07 15:45

CarstenGP (8381) wrote:

> Hævnen er sød:
> http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

Det bedste man vel kan sige om det, er at hvis politiet får fat i ham, har han selv sørget for bevismateriale nok til at han kommer ind at ruske tremmer.

Fra : Thomas

Dato : 08-08-07 11:18

"CarstenGP (8381)" <cgp.nyheder@direkte.org> wrote in message

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hævnen er sød:
> http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

hm.... åbenbart kun mig der ikke lige fatter pointen ? bliver han ramt af
en bil eller hvad sker der ?

Mvh

Thomas