Billeder fra CHGP 2007 - hjælp til navne?
Fra : Thomas H.

Dato : 06-08-07 15:18

Lige lidt midlertidig, indtil jeg finder ud af navne på bilerne, måske folk
her kan hjælpe - Verner?

www.thhe.dk/chgp2007.htm

Thomas H.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-08-07 15:45

Thomas H. skrev den 06-08-2007:
> Lige lidt midlertidig, indtil jeg finder ud af navne på bilerne, måske folk
> her kan hjælpe - Verner?
>
> www.thhe.dk/chgp2007.htm

01 = MG TF (pre47 klasse)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-08-07 16:01

Følgende er skrevet af Thomas H.:
> Lige lidt midlertidig, indtil jeg finder ud af navne på bilerne, måske folk
> her kan hjælpe - Verner?
>
> www.thhe.dk/chgp2007.htm

02 = Charlotte Engell Escort Mk. 1, Lotus motor, kørtes af Ronnie
Bremer i Pro/Am.
04 = Mustang, Australier
05 = Mini Cooper S
07 = Ferrari Fxx, Nordmand
10 = Corvette ca. 1964, Kører hedder Champagne, kører også en sort
McLaren CanAm, som var med sidste år, og som deltager i Orwell
Supersport cup, se mere om ham her:
http://www.orwell-supersportscup.com/Ossc_uk.htm
13 = Ford Falcon Sprint 1964, Svensker
16 = NSU TT
20 = Juan Barazi i Jaguar E-type, for en mindre formue. Manden er
dansker, trods det fremmede navn og udseende. Han er styrtende rig,
hvis nogen skulle være i tvivl. Det var også hans Cobra, og hans
Ferrari (Billede 24), der holdt i samme telt.
22 = Porsche 962. Bilen kunne ikke få greb på banen, for ujævn, så han
kørte kun 1 eller 2 omgange.
23 = Lola T165, kørt af Martin Borch-Christensen. Der findes 3 biler i
verden af denne model (men masser T160,T162 og T163 som ligner). Denne
er ex Jerry Hansens. Deltager også i Orwell supersportscup sammen med
Champagne, skal køre på Nürburg i den kommende weekend.
Har hastighedsrekorden på Roskilde KTI, kunne ikke få greb i Kbh., og
vil ikke satse bilen derinde, når den skal bruges ude i den store
verden weekenden efter.

Dem jeg ikke har svaret på, synes jeg var for åbenlyse.
Kai

Fra : Thomas H.

Dato : 06-08-07 16:18

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> weekenden efter.
>
> Dem jeg ikke har svaret på, synes jeg var for åbenlyse.

Super!
07 er nu ikke FXX'eren

Ang. ham Barazi, så tog jeg et billede af hans Enzo i 2004 til cphgp:
http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg
ikke et særlig godt billede synes jeg selv, men en engelsk grafiker
kontaktede mig fordi han ville bruge det til forsiden af en børne actionbog,
det fik han lov til, et halvt års tid senere var den klar og jeg fik to
eksemplarer af bogen: http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Alfred_Kropp.jpg

Det' sgu da meget flipppet bag på bogen står "Photo of Ferrari by
www.thhe.dk" Juhuuu

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-08-07 16:18

Efter mange tanker skrev Thomas H.:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Super!
> 07 er nu ikke FXX'eren

Det kan jeg godt se, nu.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-08-07 19:21

Følgende er skrevet af Thomas H.:
> Lige lidt midlertidig, indtil jeg finder ud af navne på bilerne, måske folk
> her kan hjælpe - Verner?
>
> www.thhe.dk/chgp2007.htm

Kig her for navne på de 3 bedst placerede.
http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=28050
Kai

Fra : Olsen73@gmail.com

Dato : 08-08-07 08:22

On 6 Aug., 17:00, Fister Løgsovs <Ku...@starmail.invalid.co.za> wrote:
> [...]
> verden weekenden efter.
>
> Dem jeg ikke har svaret på, synes jeg var for åbenlyse.

Lille precisering

billede 24 er en 246 dino vantuzzi ferrari ejet af juan barazi, men
koeres her af baron Otto Reedtz-Thott