Nedvejning nu og måske opvejning senere
Fra : Joke

Dato : 05-08-07 15:07

Hej

Nu har mange jo inkl. mig selv fået nedvejet gulpladebilen for at spare.

Hvis man nu ender der hvor man sikkert gør på den gamle afgift, vil alle der
har nedvejet i dag sikkert ved næste syn få opvejet til den gamle vægt igen
så koster det igen penge for staten 3 breve og 3 stykker papir og porto.

hilsen

Johnny

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-08-07 15:15

> [...]
> der har nedvejet i dag sikkert ved næste syn få opvejet til den gamle vægt
> igen så koster det igen penge for staten 3 breve og 3 stykker papir og

Hvis man ser på økonomien i det, så vil jeg gætte på det få breve ikke er
meget udgift sammenlignet med den ekstra indtægt.

Mvh Niels

Fra : Joke

Dato : 05-08-07 15:40

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@850r.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man ser på økonomien i det, så vil jeg gætte på det få breve ikke er
> meget udgift sammenlignet med den ekstra indtægt.

Det har du så helt ret i, og det skaber jo også lidt arbejdspladser at
skulle håndtere alt det.

Da jeg fik nedvejet havde de lavet en nød skrake hos politiet for at tage
presset.

Hilsen

Johnny