Køb af wayfarer, 470, laser etc
Fra : Lucius Borchovsky

Dato : 18-06-07 11:44

Hej,

Det har aldrig været svært at finde brugte både i Danmark, men hvor får
man egentlig fat i nye både?? Specielt joller som Wayfarer, 470, Laser etc.

Jeg har sejlet forskellige joller i USA og Canada, hvor det var nemt at
gå ind i en butik og købe en jolle, men når jeg googler på den danske
google, så har jeg svært ved at finde butikker med nye både.

Jeg skal nok lige starte med at sige, at jeg ikke kommer så meget i
båd-centre i DK! men mit generelle indtryk er at der primært bliver
handlet brugte sejlbåde.

Hvor går jeg hen, hvis jeg gerne vil have en ny Wayfarer? og hvad koster
sådn en i DKK?

Fra : Møller

Dato : 18-06-07 14:04

Lucius Borchovsky skrev:
> [...]
> handlet brugte sejlbåde.
>
> Hvor går jeg hen, hvis jeg gerne vil have en ny Wayfarer? og hvad koster

http://www.skovgaard-mortensen.dk/
Spidsen af en jetjager: mon de ikke er oppe i ca. 60.000,-

hvis du vil sejle kapsejlads eller vide andet om bådene så Kontakt:
Wayfarersammenslutning:
http://www.wayfarer.dk/

Møller