H. Brønd skrev:
> Jeg fik denne mail fra en kammerat, han havde bestilt en Tomtom Rider Europa
> 2 på nettet, edbbiksen havde sat den til salg til 3400kr. det var åbenbart
> en forkert pris, de hævede ikke pengene på hans kort, og efter en måneds tid
> gad han ikke vente længere og bad dem ophæve handlen, hvis ikke de kunne /
> ville levere, det gjorde de 10 min efter han havde sendt mailen.
> Var det nu ikke dumt, har Edb biksen ikke pligt til at levere en bestilt
> vare til prisen?
>
> Brønd
>
> Jeg fandt noget som i skal holde jer langt fra, bestilte tomtom rider for en
> måned siden, de kan /vil ikke leverer den til os
>
>
http://www.edbbiksen.dk/shop/tomtom-rider-2-11588p.html
>
>
> -----------------------------------------------------
> EDBbiksen.dk - Altid opdateret: Vega, Mio, Amitech m.fl.
>
http://www.edbbiksen.dk
> -----------------------------------------------------
>
>
Havde han fået en ordrebekræftelse? For så er det squ bindende (næsten da)
Jeg kan se at EDBbiksen.dk er medlem af E-mærket butik, og så er der
nogle ting der skal overholdes. Få ham ind på
http://www.e-maerket.dk/,
skriv til dem og forklar sagen. De er ret flinke.
Men igen - hvis prisen var væsentlig lavere end andre steder, så står
man dårligt. Fx. fik jeg afvist en handel hvor jeg købte 2 stk 250 GB
harddisk til 9 kr pr.stk :)
Peter
SL1000