Honda cm 400
Fra : Kim Rundblad

Dato : 02-08-07 10:37

Er der en klog dreng herinde som kan fortælle mig, hvilke Honda modeller som
er kompatible med en Honda cm400 custom, årgang 1982..Jeg har brug for en
mængde reservedele og overvejer at købe en hel maskine uden afgift og
"stjæle" delene fra denne.

Fra : Armand

Dato : 02-08-07 16:04

"Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som er kompatible med en Honda cm400 custom, årgang 1982..Jeg har brug
> for en mængde reservedele og overvejer at købe en hel maskine uden afgift
Kun CM400'ere!
D.v.s. at motoren kører på den samtidige CB400T og senere CB400N, samt
CB450S og CB450N.
Udover den forskellige cylindervolumen er 400'erne og 450'erne ens - Dét dog
med den undtagelse som også kan gælde alle de øvrige: Motorblokken kan
variere i form p.g.a. anderledes montering i de forskellige stel (hvoraf
CB450S er markant anderledes)!
Så hvis det kun er motorstumper du er ude efter, er ophugs-markedet bredt,
hvorimod det kun er CM'ere der kan suplere din CM'er!

--
Armand