GSX-R K3 Instruktionsbog
Fra : Carsten Eilersen

Dato : 31-07-07 13:06

Hej gruppe,

Jeg har købt en GSX-R 600 K3, men mangler en instruktionsbog.
Især er jeg interesseret i afsnittet om kombiinstrumentet og dets knappers
funktion, herunder triptællere, justering af klokkeslæt, skift fra visning
af miles til kilometer,osv.

Kan nogen hjælpe med en løsning af en art?

På forhånd tak.

Carsten Eilersen
BMW K 1200 RS
Suzuki DR 250 S
Suzuki GSX-R 600

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-08-07 18:51

"Carsten Eilersen" <eilersen@alpha-lingua.dk> writes:

> [...]
> af miles til kilometer,osv.
>
> Kan nogen hjælpe med en løsning af en art?

Se link i din inbox :)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)