Kvalitets stik / vandtæte til ledningnet, ~
Fra : F.Sander

Dato : 30-07-07 19:00

Kan nogen komme med links til steder hvor div. rimelige gode / kvalitets
stik i forskellige størelser - dvs. antil ledninger pr. stik.

Da dette er til et rimelig seriøs MC ombyg. projekt. bla til liner sensor /
div. trcktion control forbindelser skal de fleste stik kun være i omegen af
0.5 # ledninger.

Dog skal div stik instrumentering kunne indeholde lidt 'tykker' ledninger.

Tak'

Fra : Casper Jensen

Dato : 30-07-07 19:35

Alle Autoelektriker ligger inde med diverse stik systemmer i løsvægt. Også
de gode vandtætte stik.
Desværre ved de også godt hvad de vil have for det.

Mvh
Casper

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 30-07-07 19:59

http://www.desmorados.com/shop/catalog/default.php?cPath=336_450

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : F.Sander

Dato : 30-07-07 20:59

Tak for det.
De AMP er ok, og en anden person sendte RS' link til mig hvor de kan købes i
alle størrelser, det tror jeg ikke de fleste auto el. ligger inde med.. og
de køber dem nok nogså ved RS

Så jeg 'klare' mig..

Sander

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-07-07 08:15

F.Sander skrev den 30 jul 2007 i news:pqrri.67$LP3.35@news.get2net.dk:

> Tak for det.
> De AMP er ok, og en anden person sendte RS' link til mig hvor de kan
> købes i alle størrelser, det tror jeg ikke de fleste auto el. ligger
> inde med.. og de køber dem nok nogså ved RS

RS? Hvad er linket til dem?

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 08:30

On 31 Jul 2007 07:15:05 GMT, Arne Lorenzen wrote:

> RS? Hvad er linket til dem?

http://www.rs-components.dk

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 08:32

On 31 Jul 2007 07:15:05 GMT, Arne Lorenzen wrote:

> RS? Hvad er linket til dem?

Retteligen,

http://www.rsonline.dk

Fra : Svend Augsburg