"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46ae09b6$0$80249$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Ikke at jeg er den store jurist.
> Du skal sørge for at henvende dig skriftligt til Falck.
> Notere hvem du har talt med og hvornår.
> Lav en skiftlig redegørelse af hele hændelsesforløbet med datoer o.s.v. og
> send det til dem og forklar at du gerne vil have sagen afsluttet.. Eller
> måske bedre endnu, aflever det personligt til een af cheferne og få
> modtagerens navn.
> Sådan ville jeg gøre.
> Der er ikke noget der virker som at "stå på måtten".
> Det er bare strengt at der skal være så meget bøvl.
>
Helt enig. Men vær så præcis med datoer og navne som du kan. Det at de
gratis henter den på værkstedet er jo osse en erkendelse af at de påtager
sig skylden for fadæsen. Men skriv pænt og sobert i et pænt sprog. Jeg
kender dem lidt indefra. Og det vægtes højt. Osse hvis du lige starter
med at beskrive din tilfredshed med Falck. De er ret selvoptagede.
>
>
> "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> news:46ae00da$0$53106$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Hej gruppe
>>
>> Jeg har i mange år været tilfreds medlem hos Falck, og har indimellem
>> brugt dem til transport af bil og motorcykel.
>>
>> Nu lader det til at fordi Falck pludselig skylder mig et latterligt lille
>> beløb (ca kr. 500,-) har de tusinde undskyldninger for at trække
>> udbetalingen i langdrag.
>>
>> Forhistorien er, at jeg før påske kørte tør for benzin, og kontaktede
>> Falck, som kom ud og fyldte 5 liter dieselolie på min motorcykel. Det
>> opdagede jeg dog ikke i første omgang.
>> Det var den ikke ret glad for og den måtte en tur på værksted, hvilket
>> Falck tog sig af, og da værkstedet meldte tilbage at tanken var fyldt med
>> dieselolie, accepterede Falck da også at hente den på værkstedet igen.
>> (værksted ligger 70 km fra min bopæl)
>> Jeg talte i den forbindelse med et kontor hos Falck, der sagde at jeg
>> bare skulle sende værkstedsregningen når den kom.
>> Jeg sendte den i starten af Maj, og har rykket flere gange (faktisk en
>> hel del gange). Men nu kommer der bare et svar om at "sagen er under
>> behandling - og der er ikke pt. noget nyt"
>>
>> Ikke for beløbets skyld, men det irriterer mig enormt, at bare fordi det
>> er mig der har penge tilgode, så bliver man trukket rundt i manegen.
>> Havde jeg skyldt pengene, havde deres tålmodighed nok været mindre.
>>
>> Jeg har mere eller mindre besluttet mig for at skifte til Dansk Autohjælp
>> i stedet, men jeg kan vel ikke engang sige abonnementet op før jeg har
>> fået pengene, for så ser jeg dem vel aldrig
>>
>>
>> Kim Olsen
>>
>
>