Mini-Motor erfaringer
Fra : Søren Normann Rasmus~

Dato : 28-07-07 21:34

Hejsa

Er der nogen som kender Mini-Motor i Kolding, jeg overvejer, at købe ny
MC hos dem, men har ikke hørt noget om dem før, jeg kan heller ikke se nogle
anmeldelser på DMCN.

God fart
Søren

Fra : Birthe Bergholt

Dato : 29-07-07 07:10

ok De har ferie
"Søren Normann Rasmussen" <maj-123soren@oncable.dk(fjern123)> skrev i en
meddelelse news:46aba848$0$903$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Kim

Dato : 29-07-07 09:18

On Sat, 28 Jul 2007 22:34:16 +0200, "Søren Normann Rasmussen"
<maj-123soren@oncable.dk(fjern123)> wrote:

> [...]
>MC hos dem, men har ikke hørt noget om dem før, jeg kan heller ikke se nogle

Jeg købte ny mc hos dem i 2005, de var flinke og overholdt deres
aftaler. Men der var lidt problemer med at få taskesættet hjem til
mc'en ( originalt ) til tiden, så jeg blev tilbudt at låne et af dem.
Det blev nu ikke nødvendigt, det kom dagen før vi skulle afsted.
Det er nogle rare menesker, og ang. taskesættet ringede de lige
så snart der skete noget, både godt og skidt.
Jeg var fuldt ud tilfreds.
Da jeg købte min suzuki dl650 v-strom hos dem, var jeg først
ovre for at se på en, havde Poul selv en, den fik jeg da bare
lov til at låne, så jeg kunne se om det var noget for mig

Mvh. Kim Hansen.

Fra : I. Jensen

Dato : 29-07-07 10:26

> [...]
>
> Er der nogen som kender Mini-Motor i Kolding, jeg overvejer, at købe ny
> MC hos dem, men har ikke hørt noget om dem før, jeg kan heller ikke se

Hvis du går ind på deres hjemmeside, kan du se at forretningen er sat til
salg.
Ellers har jeg ikke noget dårligt at sige om Poul.

Ib