bakken lukker
Fra : SB

Dato : 26-07-07 09:36

Hej

Bakken lukker vist d. 31/8 som jeg kan regne ud
plejer der ikke at være noget MC optog i den forb.?
synes jeg at have læst engang

Hvis der er, hvor mødes man og klokken hvad?

Søren

Fra : Biker-Torben®

Dato : 26-07-07 10:59

> Bakken lukker vist d. 31/8 som jeg kan regne ud
> plejer der ikke at være noget MC optog i den forb.?
> synes jeg at have læst engang
>
> Hvis der er, hvor mødes man og klokken hvad?
>
> Søren

Er du towlig mand? Jo, der er tradition for at vi motorcyklister også lukker
Bakken.

Samme fremgangsmåde som ved åbning:

Start fra Nørrebrogade (lige før Nørrebro St. og Føtex) ad fastlagt rute med
politieskort kl. 19:00
Folk begynder at køre mod Nørrebrogade og tage opstilling sidst på
eftermiddagen - kom inden kl. 17, hvis du vil være helt fremme i feltet. Kom
inden kl. 18, medmindre du vil være i den bageste tredjedel af feltet.

--
Hilsen
Biker-Torben

Fra : SB

Dato : 26-07-07 13:27

"Biker-Torben®" <skriv_ikke_til_denne_mail@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:46a87080$0$25422$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Kom inden kl. 18, medmindre du vil være i den bageste tredjedel af feltet.

gør vel knap så meget om man er i den bageste ½ del, det gør det vel kun
nemmere at komme derfra igen når den tid kommer

Søren

Fra : Grunnet

Dato : 27-07-07 16:53

> gør vel knap så meget om man er i den bageste ½ del, det gør det vel
> kun nemmere at komme derfra igen når den tid kommer
>
> Søren

Nej! for alle skal samme vej - fremad - og når det er godt vejr og der er
mange tager det en lille times tid fra de første er kørt til de sidste er
ude af Nørrebrogade.

Steen
Gl 500 1984

Fra : m0rt3n

Dato : 27-07-07 13:02

> [...]
> Kom inden kl. 18, medmindre du vil være i den bageste tredjedel af feltet.

Eller kom kl. 18.58, parkér foran Fætter BR, flet ind bag betjenten kl.
19.01 og nyd at køre forrest i optoget!
-m0rt3n zrx1100