/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suki Gsxr 1ooo K3
Fra : Ukendt


Dato : 01-07-07 11:18

Hvem har lige en Haynes eller hvem ved noget om et link

Jeg skal bare bruge et billede af højreside af motoren uden sideskjold tror
der har sat noget tænning eller et eller andet

Min nye Turbo GSXR er der fusket med dernede og jeg kan sku ikke lige hitte
ud af hvad det er der er lavet og hvorfor

Skal køre løb i Sverige i næste weekend , saa det er nok sidste chance for
at faa det lavet NU

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK



 
 
SmaRTrxxv (01-07-2007)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 01-07-07 12:28

PE wrote:
> Hvem har lige en Haynes eller hvem ved noget om et link
>
> Jeg skal bare bruge et billede af højreside af motoren uden sideskjold tror
> der har sat noget tænning eller et eller andet
>
> Min nye Turbo GSXR er der fusket med dernede og jeg kan sku ikke lige hitte
> ud af hvad det er der er lavet og hvorfor
>
> Skal køre løb i Sverige i næste weekend , saa det er nok sidste chance for
> at faa det lavet NU
>
Tradebit.com, der kan du nok købe en..

ellers er der en til K1, her
http://www.gofastvideo.com/gallery/item/predownload/389/free-racing/videos/suzuki-2001-gsxr-1000-service-manual.html

Men www.google.dk, så skal det nok lykkedes at finde en...

Thore

Ukendt (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-07-07 12:55

Ja jeg kan godt købe en , men bare ikke naa at blive færdig , save skære
svejse eller købe de dele der mangler eller er for meget

Tro mig jeg har google efter et billede men kan ikke hitte nogen , det
dæksel der sætter der nu er forandret saa meget saa jeg ikke kan se hvad der
er hvad

Skaaret over og lagt ca 2o mm bagved men kun for neden og saa er der en en
revne der er fyldt med kemisk metal eller noget snask , men hvorfor det er
ændret kan jeg ikke se

akslen der kommer ud i dækslet er forlænget med en eller anden ordning
fvorfor ved jeg ikke , kunne forstille mig det var en føler/giver , men der
er ingen ledning eller noget , men den svejst til akslen

Og derfor hvordan dælen ser det ud normal

MCen har ca 3oo hk saa lidt er der ændret

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK



Armand (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-07-07 15:26


"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
news:468795fc$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Skaaret over og lagt ca 2o mm bagved men kun for neden og saa er der en
> en revne der er fyldt med kemisk metal eller noget snask , men hvorfor
> det er ændret kan jeg ikke se
>
Den har måske racet andet end dit ligeud's sprint førhen!? =>
Forøgelse af nedlægningsvinkel - måske af nød á efter et dækselnedslidende
styrt :-/

> akslen der kommer ud i dækslet er forlænget med en eller anden ordning
> fvorfor ved jeg ikke , kunne forstille mig det var en føler/giver , men
> der er ingen ledning eller noget , men den svejst til akslen
> Og derfor hvordan dælen ser det ud normal
>
Jeg har en ide om at det er en chock-kobling mellem kruntap-enden og
starterdrevet :-/
Koblingen har siddet mellem krumtappen og starterdrevet, som stumpen med de
tre huller er en del af og stumpen ikke kunnet afmonteres sammen med resten
af sagerne hvorfor den er blevet fixeret med en svejsning :-/

Min tidligere GPZ900R havde en lignende kobling siddende i samme område á
den knold der er meget fremtrædende på koblingsdækslet på motorserien:
http://images.andale.com/f2/112/129/25226091/2007/6/25/GPZ_900_R_007.jpg !

--
Armand.



Ukendt (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-07-07 15:52

Ja ikke nogen dum teori , tror ogsaa den har kørt det der rundt et eller
andet :-/

Jeg har taget 2 billeder mere et neden fra og et ovenfra , smider dem ogsaa
lige i binaer

Og nej sælger svarer ikke ,

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
"



SmaRTrxxv (01-07-2007)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 01-07-07 20:33

PE wrote:
> Ja jeg kan godt købe en , men bare ikke naa at blive færdig , save skære
> svejse eller købe de dele der mangler eller er for meget
>
he he..

Godt gamle... På tradebit.com køber man ikke fysiske bøger, men
elektroniske dokumenter til umiddelbar download!

Thore

Peter Jakobsen (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Jakobsen


Dato : 03-07-07 12:31

Er 300 heste nu ikke nok til dig

Sagde jo at du lige så godt kunne have købt den Busa fra starten *g*.

--
MVH

Peter Jakobsen
"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
news:468795fc$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Ja jeg kan godt købe en , men bare ikke naa at blive færdig , save skære
> svejse eller købe de dele der mangler eller er for meget
>
> Tro mig jeg har google efter et billede men kan ikke hitte nogen , det
> dæksel der sætter der nu er forandret saa meget saa jeg ikke kan se hvad
> der er hvad
>
> Skaaret over og lagt ca 2o mm bagved men kun for neden og saa er der en en
> revne der er fyldt med kemisk metal eller noget snask , men hvorfor det er
> ændret kan jeg ikke se
>
> akslen der kommer ud i dækslet er forlænget med en eller anden ordning
> fvorfor ved jeg ikke , kunne forstille mig det var en føler/giver , men
> der er ingen ledning eller noget , men den svejst til akslen
>
> Og derfor hvordan dælen ser det ud normal
>
> MCen har ca 3oo hk saa lidt er der ændret
>
> --
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
>



Ukendt (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-07-07 17:12

Busa NIX , hmmmm jov , Har bare ikke fundet , den enere endnu ,

Og vedr. det side skjold , har jeg saa fundet ud af at det var noget gammel
Dyna tænnings anlæg , hvor de ikke havde fjernet det hele

Saa nyt sideskold og div skulle gerne være med fragtmanden imorgen saa den
kan blive færdig til weekenden til løb i Sverige



--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK



Ukendt (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-07-07 12:57

Har lagt billede i binaer , om hvordan det ca ser ud nu

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
....



Armand (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-07-07 15:06


"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
news:4687968e$0$8195$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Har lagt billede i binaer , om hvordan det ca ser ud nu
>
Powersportspro's Partsfish benævner det store skjold som "cover, starter
c(......)" og proppen for: "plug" med en "O-ring crancksha(......)". Det
øvre dæksel, der er spartlet kaldes: "cap, starter idl(.......)".

Altså altsammen noget omkring starterdrevet :-/ Og dét er vel irregulær
mekanik for såvel dit som hidtidige brug!?

--
Armand.



Armand (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-07-07 15:42


"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4687b49a$0$14772$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
Den "knold" jeg tidligere refererede til på GPZ900'eren viser sig at være
generator-akslen
Men i klarhedens lys efter den derved filosoferen over mekanikken er et og
andet åbenbaret for mig:

> Powersportspro's Partsfish benævner det store skjold som: "cover,
> starter c(......)"
"Cover, starter clutch" !?

> Det øvre dæksel, der er spartlet kaldes: "cap, starter idl(.......)".
>
Kawa'ens starterfriløb benævnes "idle gear" så mon ikke at den ufuldkomne
sætning er: "cap, starter idle gear" :-/

Ergo: Endnu en underbyggelse af min ide om at det drejer sig om
startermekanismen!

--
Armand.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste