Montering af Garmin Zumo500 på Suzuki GSX7~
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 15:17

Hey NG

Så lykkedes det endelig at få gps'en på motorcyklen, der er billeder i denne
tråd;

http://www.mcoplevelser.dk/forum/showthread.php?p=47#post47

//Rasmus

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-06-07 19:15

Rasmus T. Houdam skrev den 30 jun 2007 i

> Hey NG
>
> Så lykkedes det endelig at få gps'en på motorcyklen, der er billeder i
> denne tråd;
>
> http://www.mcoplevelser.dk/forum/showthread.php?p=47#post47

Hmmm.. der er sgi ik´møj å´se.
Lidt bedre bedre billeder ville hjælpe gevaldigt.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 07:20

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i meddelelsen
> Rasmus T. Houdam skrev den 30 jun 2007 i

> Hmmm.. der er sgi ik´møj å´se.
> Lidt bedre bedre billeder ville hjælpe gevaldigt.
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Hey Arne
Skal se om jeg kan få taget nogen bedre billeder en af dagene, dem der
ligger der nu er fra min mobil telefon og derfor er kvaliteten ikke helt
super.

//Rasmus

Fra : Robert Andersen

Dato : 30-06-07 21:18

"Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG
>
> Så lykkedes det endelig at få gps'en på motorcyklen, der er billeder i
> denne tråd;

Kan du overhovedet se omdrejningstælleren ?

/Robert

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 07:19

"Robert Andersen" <mail@robertandersenfjerndette.info> skrev i meddelelsen

> Kan du overhovedet se omdrejningstælleren ?
>
> /Robert

Hey Robert, Jeg kan se det meste af omdrejningstælleren når jeg sidder på
maskinen... mangler lige den øverste trediedel hvis du deler den op i tre
dele som en lagkage... men kan stadig se midten af tælleren og kan derfor
nogenlunde regne ud hvor høje mine omdrejninger er...

//Rasmus

Fra : Armand

Dato : 04-08-07 08:29

> [...]
> dele som en lagkage... men kan stadig se midten af tælleren og kan derfor
> nogenlunde regne ud hvor høje mine omdrejninger er...

At kunne se omdrejningerne fysisk er vel også bare pop - Det lader sig fint
gøre at lytte sig frem, hvilket man jo ikke kan når det drejer sig om at
finde frem!

--
Armand.
(Hvis stedsans har bragt ham rundt på såvel kontinenter som de England og