Tøsk Kawa værksted i nærheden af grænsen
Fra : Rasmus

Dato : 28-06-07 06:55

Greetings,

Kender nogle til et ok Kawa værksted i en ikke alt for lang
afstand fra grænsen?
Skal snart have udført 6K service og tanken var at der sikkert
er lidt $$ at spare ved at køre den syd for Padborg.

Nogle konkrete erfaringer på området?

--
Snakkes/Regards/Grüßen,
Rasmus, nu på 2. sæson

<http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14152>

Fra : Dr. Enduro

Dato : 28-06-07 10:12

Rasmus skrev:
> [...]
> Skal snart have udført 6K service og tanken var at der sikkert
> er lidt $$ at spare ved at køre den syd for Padborg.

Hej Rasmus, se her:

1. Zweirad-Technik Herzog
Ulmenallee 7
24852 Langstedt

2. Zweiradcenter Jansen
Hauptstraße 8
25899 Niebüll

Du kan se dem på et kort her:
http://www.kawasaki.de/dealerlistex.asp?AP=940494_5481233___24939_Flensburg__D_&C=Flensburg%20(24939)&P=3673

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Armand

Dato : 28-06-07 15:52

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Rasmus, se her:
>
> 1. Zweirad-Technik Herzog
> Ulmenallee 7
> 24852 Langstedt
>
> 2. Zweiradcenter Jansen
> Hauptstraße 8
> 25899 Niebüll

G. Wilhelmsen, Oeversee!!

--
Armand.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 28-06-07 21:42

Armand skrev:
> "Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> G. Wilhelmsen, Oeversee!!

Kender ham godt, men han står ikke anført som forhandler på Kawasakis
hjemmeside?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-07 21:30

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> wrote in

> Hej Rasmus, se her:
>
> 1. Zweirad-Technik Herzog
> Ulmenallee 7
> 24852 Langstedt
>
> 2. Zweiradcenter Jansen
> Hauptstraße 8
> 25899 Niebüll
>
> Du kan se dem på et kort her:
> http://www.kawasaki.de/dealerlistex.asp?AP=940494_5481233___24939_Flens
> burg__D_&C=Flensburg%20(24939)&P=3673

Hej Jan,

Kewl! Jeg tager derned næste weekend (og håber at de har tid med det
samme).

Fra : Armand

Dato : 29-06-07 23:54

"Rasmus" <not@here.dk> skrev i en meddelelse
> "Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> wrote in

> Kewl! Jeg tager derned næste weekend (og håber at de har tid med det
> samme).

Dét skal du nok ikke regne med at de kan. slige job's kræver almindeligvis
reservation!
Er du utryg ved telefonisk reservation på tysk, så prøv om der skulle være
en webside med kontakt-mulighed for pågældende værksteder istedet!

--
Armand.

Fra : Rasmus

Dato : 08-07-07 08:58

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in

[klip tysk Kawa værksted]

> [...]
> Er du utryg ved telefonisk reservation på tysk, så prøv om der skulle
> være en webside med kontakt-mulighed for pågældende værksteder

Hey Armand,

Tak for svar. Min kæreste er udemærket til tysk så no problem