On Tue, 26 Jun 2007 16:57:40 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:
>ja udmærket artikel. Jeg så på Eurosport at Pedrosa, som jo ellers er
>superloyal Hondamand, truer med at skifte.
Frustreret....naturligt nok.
>Capirossi var også tosset; det må
>da betyde, at han ikke får det samme som Stoner; hvilket igen må betyde, at
>det er maskinen og ikke manden, der vinder.
Ikke nødvendigvis - En alternativ (og nærmest modsat) forklaring er
som Capirex angiveligt har udtalt, at karakteristikken simpelthen ikke
passer ham og han har "krævet" noget andet tilpasset hans stil og ikke
det samme, sådan som jeg har forstået det.
>Stoner crashede jo hele tiden
>sidste år, men på den bedste maskine, kan han tage det lidt med ro.
Svært at sige præcis hvad forvandlingen skyldes, nogle mener dæk
(specielt fronten), andre maskinen og andre igen manden, ingen af
delene er dog indbyrdes ekskluderende, så hvorfor ikke bare konstatere
at hele pakken for nuværende er god
.
>Håber at
>de andre snart indhenter ham, for i øjeblikket GP minder lidt om de gamle
>dage med Rossi på Honda.
We shall see....Men der har været nogle lidt statiske løb, hvor det
meste af feltet har ligget og cruiset Palle med stor indbyrdes
afstand, nærmest i F1-stil og det er der godt nok ikke meget ved at se
på...
>Godt der er lidt action i 250cc.
250cc er altid godt
, også fordi der er nogle sjove (og meget
forskellige) typer som Lorenzo, Dovi, Bautista m.fl. og de giver
bestemt ikke ved dørene, hvis de kan blive fri
.
--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/