Overnatning, Hamborg
Fra : Finn og Angela

Dato : 25-06-07 16:50

På fredag eftermiddag har vi planlagt at drage til Hamborg og overnatte for
i ro og mag at kunne shoppe i Louis´erne.

Har nogen et godt tip til overnatning for 2-4 mand og 2-3 mc´er? Helst
billigt, selføli´, - men også med betryggende forhold for 2-hjulerne ..

--
Kærlig Hilsen
Finn og Angela Christensen

Fra : Erling Christensen

Dato : 25-06-07 17:21

On Mon, 25 Jun 2007 17:49:46 +0200, "Finn og Angela" <afc.chris_fjern
dette_@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Har nogen et godt tip til overnatning for 2-4 mand og 2-3 mc´er? Helst
>billigt, selføli´, - men også med betryggende forhold for 2-hjulerne ..

Etap hotel i hamborg er rimelig billige.... De kan bookes online....

Jeg mener det jeg overnattede på lå i St. pauli, og der var en
garagekælder som man kunne parkere i for 5 Euro, hvis man overnattede
på hotellet...
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : ihjelkeld

Dato : 25-06-07 17:41

Der findes også dem kaldet formel 1 hoteller, de er endnu billigere, og man
betaler pr. værelse, og der kan overnatte 3 pers. på hvert værelse, og deres
p-plads er oftest bag lås og slå.
har brugt det ofte med bilen fuld af mc'er når vi skulle til forårs træning
i frankrig.

Hilsen
Bettina Z1000

Fra : ihjelkeld

Dato : 25-06-07 17:55

øhh undskyld mit dårlige råd, jeg kan se, at der slet ikke ligger et formel
1 hotel i Hamborg,
tog jeg bare som en selvfølge.

Bettina Z1000

Fra : Finn og Angela

Dato : 25-06-07 22:03

Tak for svarene; Etap ser fint ud. Jeg ringer lige i morgen for at checke
parkeringsforholdene.

Bettina, tænk ikke på det - jeg checkede også og fandt ud af det samme...
Til gengæld vil jeg huske dit råd, når vi midt i juli drager mod alperne (er
også tidligere i den forbindelse blevet anbefalet F1 hotellerne).

Fra : Jacob

Dato : 26-06-07 10:04

"Finn og Angela" <afc.chris_fjern dette_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen et godt tip til overnatning for 2-4 mand og 2-3 mc´er? Helst
> billigt, selføli´, - men også med betryggende forhold for 2-hjulerne ..

Hotel mercedes, det er billigt, lidt slidt, ligger ved banegården og man kan
gå ned til louis

De har en garage et par sideveje væk.

http://www.hotel-mercedes.de/

Fra : Armand

Dato : 26-06-07 18:06

"Jacob" <Jacob@mailinvalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hotel mercedes, det er billigt, lidt slidt, ligger ved banegården og man
> kan gå ned til louis

á 90 Teuro for et dobbeltværelse med morgenmad??

Ryg på et par af hoteltjenesterne og fisk efter det billigste!
Fruen plejer at kunne trylle med hotels.com og senest da vi med tre
kvarters beslutnings og pakke -tid tog til Berlin for at se tennis-finale,
fandt hun et simpelt men pænt dobbeltværelse to blokke syd for
Kurfürstendamm til 55 Euro incl. morgenmaden

Ved andre lejligheder har jeg haft succes ved at bruge "hotels
nearby" -funktionen efter at have adressesøgt på viamichelin.com!

En tidligere kollega droppede ud af faget for at blive selvstændig med
go2sandinavia.com og visit2denmark.com, som jeg dog endnu ikke har givet
mig lejlighed til at frekventere, men kan dé (visit2germany.com) finde
bedre tilbud er det jo forsøget værd :-/

--
Armand.
(ikke tilfreds med priser over en plovmand)

Fra : Finn og Angela

Dato : 26-06-07 22:55

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fandt hun et simpelt men pænt dobbeltværelse to blokke syd for
> Kurfürstendamm til 55 Euro incl. morgenmaden

Godt tip. Sjovt nok viser den ikke Etap-hotellerne, hvor vi har bestilt et
værelse til 53 Euro (+2x4 for morgenmad og 5 for parkering).

Billigste på hotels.com er Stern hotel på Reeperbahn (216.- for
vandrehjemsovernatning (ingen nærmere beskrivelse) og 357.- for et
dobbeltværelse (+ morgenmad og parkering)..

> --
> Armand.
> (ikke tilfreds med priser over en plovmand)

- heller ikke her

Fra : Ninja Rider

Dato : 27-06-07 17:24

Hejsa

Finn og Angela skrev:

> Billigste på hotels.com er Stern hotel på Reeperbahn (216.- for
> vandrehjemsovernatning (ingen nærmere beskrivelse) og 357.- for et
*snip*

Min erfaring er at en nat på Reeperbahn nemt løber i det dobbelte... :P

Hygge

Ninja Rider
--
Mvh Emil Gundersen
GSX-R 600 SRAD

Fra : Finn og Angela

Dato : 27-06-07 17:30

"Ninja Rider" <emil.gundersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> *snip*
>
> Min erfaring er at en nat på Reeperbahn nemt løber i det dobbelte... :P
>
> Hygge
>

> Ninja Rider
> --
> Mvh Emil Gundersen