Skagen træf d. 20-juli-07
Fra : Audi_quattro

Dato : 18-06-07 18:01

Hvor mange her fra gruppen skal med til ovenstående?? Ku da være hyggeligt
at mødes?

mvh
Chr.

Yamaha FZ06

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-06-07 19:46

"Audi_quattro" <milleniumSNABELA@FJERNcool.dk> writes:

> Hvor mange her fra gruppen skal med til ovenstående?? Ku da være hyggeligt
> at mødes?

Jeg kigger forbi på vejen hjem fra ferie. Jeg gætter på at vi bliver
de sædvanlige 20-25 stykker fra PMC.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-06-07 19:59

"Audi_quattro" <milleniumSNABELA@FJERNcool.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange her fra gruppen skal med til ovenstående?? Ku da være hyggeligt
> at mødes?

Jeg regner med at være fra torsdag til lørdag.

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Niels Pein

Dato : 18-06-07 22:32

"Audi_quattro" skrev ...
> Hvor mange her fra gruppen skal med til ovenstående?? Ku da være hyggeligt
> at mødes?

Hey, kalenderen er tom der. Det er den ikke længere! Jeg har bare ikke noget
brugbart telt, men man kan vel dukke op, køre hjem og dukke op igen. Bor kun
190 km. fra Skagen.
--
Niels Pein
TransAlp (så længe den holder)

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 17:13

Niels Pein wrote:
> Hey, kalenderen er tom der. Det er den ikke længere! Jeg har bare
> ikke noget brugbart telt, men man kan vel dukke op, køre hjem og
> dukke op igen. Bor kun 190 km. fra Skagen.

Så sparer du også penge til ølteltet

Mvh Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 21-06-07 14:15

> Hey, kalenderen er tom der. Det er den ikke længere! Jeg har bare ikke
> noget brugbart telt, men man kan vel dukke op, køre hjem og dukke op igen.
> Bor kun 190 km. fra Skagen.

Bilka mf sælger et festivalsæt for få hundrede kroner og jysk kan også
levere et telt til små penge - fælles for dem er at de bedre til at holde
myg på afstand end vand ude ...

Jeg har endnu ikke fået plads i kalenderen men hvis det lykkes tager jeg med
på en omvej fra fyn (se i kalenderen på tenere.dk)

/A

Fra : Audi_quattro

Dato : 20-06-07 18:22

Kommer for første gang.. og puha.. det med at man skal have telt osv. med er
stadig krise for mig.. men skal nok klare den, har jo kun en lille yamaha
fz06 cykel.. hvem er "de sædvanlige 20-25 stykker fra PMC" ?? og hvor mødes
i??

jeg kører derover fredag d. 20 med 2 kammerater..

ses

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-06-07 19:38

> [...]

> fz06 cykel.. hvem er "de sædvanlige 20-25 stykker fra PMC" ?? og hvor mødes

Ehhh - jeg kan ikke lige love hvem af dem der tager med i år, men der
er flere fra PMC der skriver her i gruppen jævnligt. Allan Bager og
jeg kommer forbi på vejen hjem fra Normandiet

Vi mødes jo sikkert i PMC-lejren, går jeg ud fra - det plejer vi. Det
er forskelligt hvornår folk har tid til at køre derop.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*