Gaskabel
Fra : Emil

Dato : 15-06-07 17:12

Hej gruppe.

Min baneracer har knækket sit gaskabel. Det er jo sådan noget der
sker, og egentlig ikke det store problem. Problematisk er det først
når det viser sig at det custom gashåndtag der sidder på, ikke passer
til standard gaskabeler.

Min flotte R6er er monteret med et snap gashåndtag af ukendt
fabrikant, og da jeg overtog cyklen var der ikke nogle ekstra kabler
med. Da kablet nu er knækket kan jeg blive nødt til at købe et nyt
gashåndtag, men sådan et er ikke lige til at få fingre i og jeg skal
afsted til Polen (Tor Poznan) i morgen aften. Og jeg ville egentlig
helst beholde det monterede gasgreb, det fungere nemlig ret godt.

En anden mulighed jeg ser er at finde en der kan fabrikere et boden(?)
kabel til mig, der passer til mit gasgreb, og det er her I alle kommer
ind. Kender I et sted på sjælland/skåne hvor der laves bodenkabeler
efter specifikation?

Mvh.

Emil S. Hansen
2000 YZF-R6

Fra : jbw

Dato : 15-06-07 19:05

Et mc værksted burde kunne fremstille et gaskabel til dig. Jeg plejer
at lave mine af cykel-bremsekabler til en tyver fra Biltema

Fra : Emil

Dato : 16-06-07 15:09

On Jun 15, 8:04 pm, jbw <jan_buchw...@yahoo.dk> wrote:
> Et mc værksted burde kunne fremstille et gaskabel til dig. Jeg plejer
> at lave mine af cykel-bremsekabler til en tyver fra Biltema

Jeg takke for de hjælpende ord.

Det viste sig at jeg kunne mokke det nye originale kable på, ved lidt
mekanikker snilde, så nu er turen til Polen redet!

Ses på banerne.

Mvh.

Emil S. Hansen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 16-06-07 18:32

"Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg takke for de hjælpende ord.

>Det viste sig at jeg kunne mokke det nye originale kable på, ved lidt
>mekanikker snilde, så nu er turen til Polen redet!

Pas nu på det ikke "sætter" sig ved fuld rulle for enden af
langsiden =
God tur.

mvh Jens
Sydals