Problem med el (FZ750 '86)
Fra : LarsGuldagerHansen

Dato : 12-06-07 19:23

Hej

Jeh håber i kan hjælpe mig da jeg har et ret stort problem. Det hele
startede med at mit ledningsnet brændte af, så jeg købte et
nyt(brugt), men da jeg så kommer til at rode med det her til aften,
kan jeg se at det har haft samme skæbne som mit tidligere, altså alle
kabler + nogle enkelte stik er smeltet. Men nu kommer så det gode
spørgsmål, jeg har nu tænkt mig at lave mit eget ledningsnet, de
fleste ting har jeg styr på, altså her tænker jeg på lys og
instrumenter, men der hvor jeg meget rådvild er at, jeg ved ikke
hvordan jeg skal forbinde tændspolerne osv, så den vil selvfølgelig
ikke gniste, er der nogen der kan hjælpe mig,? En lille tegning ville
være SUPER...

Lars Guldager Hansen

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-06-07 21:52

On Tue, 12 Jun 2007 11:22:31 -0700, LarsGuldagerHansen
<larsguldagerhansen@gmail.com> wrote:

> En lille tegning ville være SUPER...

Har du et EL diagram til cyklen?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 08:43

"LarsGuldagerHansen" <larsguldagerhansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kan et ledningsdiagram, være den "tegning" du ønsker, så tror jeg at jeg kan
hjælpe.
Det er godt nok til en FZR750, men der er en anden der fandt at det kunne
bruges.
Så kast mig en mail, hvis jeg skal scane et diagram og sende til dig.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-06-07 19:00

Flemming Disc skrev den 13 jun 2007 i

[klip]

Hey Disc gider du ik´lige orientere dig om hvordan du får din newsreader til
at markere det citerede med > ?

Det blir møj nemmer at finde rundt i så.
http://usenet.dk/info/lynvejledning.html og
http://usenet.dk/netikette/linje.html nede i bunden af siden.

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-06-07 19:42

On Wed, 13 Jun 2007 09:42:37 +0200, "Flemming Disc"
<discnabeladiscteknik.dk> wrote:

Hej Flemming.

>Kan et ledningsdiagram, være den "tegning" du ønsker, så tror jeg at jeg kan
>hjælpe.

Jeg kender ikke FZR750.
Jeg spurgde efter diagrammet for at finde ud af hvorledes det var
lavet

>Så kast mig en mail, hvis jeg skal scane et diagram og sende til dig.

Også mig

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : LarsGuldagerHansen

Dato : 13-06-07 13:44

Har ikke noget diagram, men der er sendt en mail afsted efter det!

Fra : LarsGuldagerHansen

Dato : 13-06-07 14:48

On 13 Jun., 14:44, LarsGuldagerHansen <larsguldagerhan...@gmail.com>
wrote:
> Har ikke noget diagram, men der er sendt en mail afsted efter det!

Takker for diagrammet.! Det er meget lettere at læse når det er i
farver!!

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 20:30

Fra: "Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
Emne: Re: Problem med el (FZ750 '86)
Dato: 13. juni 2007 19:59

Flemming Disc skrev den 13 jun 2007 i

[klip]

Hey Disc gider du ik´lige orientere dig om hvordan du får din newsreader til
at markere det citerede med > ?

Du har ret, men det sker også normalt, men hvis det er et most, så dropper
jeg at svare, hvis > ikke er der.
Har ved de enkelte, hvor > ikke kommer, prøvet flere forskellige opstarter
af svar, med samme resultat ingen >.
Så jeg lader bare være med at svare for eftertiden.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 20:42

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af svar, med samme resultat ingen >.
> Så jeg lader bare være med at svare for eftertiden.

Men bemærk i emne "Lednings diagram Fz 750 '86" også fra Lars. Der har
Rasmus og Ditte samme problem.
Så måske er det ikke mig!

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-06-07 16:23

> Men bemærk i emne "Lednings diagram Fz 750 '86" også fra Lars. Der har
> Rasmus og Ditte samme problem.
> Så måske er det ikke mig!

I dette indlæg fungerede det da meget godt

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 09:47

On 14 Jun 2007 15:23:24 GMT, Arne Lorenzen wrote:

> Flemming Disc skrev den 13 jun 2007 i

> I dette indlæg fungerede det da meget godt

Javel-ja, men Du bruger jo også et almindeligt "Transfer-Encoding: 8bit" i
stedet for "Transfer-Encoding: quoted-printable", som giver alle
problemerne med OE besvarelserne. Egentlig er det slet ikke Flemming, der
er problemet, men derimod brugerne af "Transfer-Encoding:
quoted-printable", som er en fuldstændig overflødig feature på news.

Jeg ville foreslå Lars at justere sin reader :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-06-07 16:21

Flemming Disc skrev den 13 jun 2007 i

> Så jeg lader bare være med at svare for eftertiden.

Ta´en kiks
Det nytter sgi da ikke at blive fornærmet for så lidt. Det er udelukkende
ment som en venlig opfordring, så dine udmærkede indlæg bliver nemme at finde
rundt i. Jeg stritter i hvert fald når jeg først skal finde hoved og hale,
før jeg fatter meningen med indlægget. At sætte > foran det citerede er
simpelthen go´latin, ok?

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-07 20:07

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> før jeg fatter meningen med indlægget. At sætte > foran det citerede er

Se fra dig er der ingen problemmer, den gør det selv.
Derfor lægger jeg sku' ikke altid mærke til det, så selvom jeg skriver at
jeg ikke vil svare, hvis jeg skal rette dette en gang imellem, så gør jeg
sku nok alligevel, for jeg ser det ikke

--

Venlig hilsen
Flemming Disc