Volvo værksted søges
Fra : Tue

Dato : 02-08-07 20:12

Hej

Ee der nogen der kender et godt Volvo værksted.
Jeg har prøvet Bilia og de har ikke specielt meget forstand på at reperarer
biler.
Findes der andre autoriserede eller skal man prøve et Ford værksted

mvh

Tue

Fra : -= JF =-

Dato : 02-08-07 20:29

Tue skrev:
> Jeg har prøvet Bilia og de har ikke specielt meget forstand på at reperarer
> biler.

Say what??

--
Mvh. John

Fra : Tue

Dato : 03-08-07 15:01

Jeg købte min Volvo brugt hos Bilia og har haft lidt problemer med den og
Bilia har været meget uprofessionelle så jeg ønsker ikke at benytte dem
mere.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 02-08-07 20:31

Tue wrote:
> Ee der nogen der kender et godt Volvo værksted.
> Jeg har prøvet Bilia og de har ikke specielt meget forstand på at
> reperarer biler.
> Findes der andre autoriserede eller skal man prøve et Ford værksted

http://www.spanggaardautomobiler.dk/

M.v.h
Niels

Fra : Tue

Dato : 03-08-07 14:23

Glemte lige at skrive jeg bor på Sjælland

Tue

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-08-07 15:50

> [...]
> reperarer biler.
> Findes der andre autoriserede eller skal man prøve et Ford værksted

Kender dem ikke selv, men måske er de hvad du søger?
http://www.hh-biler.dk/

Mvh Niels

Fra : Peter

Dato : 04-08-07 20:18

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
reperarer
> biler.
> Findes der andre autoriserede eller skal man prøve et Ford værksted

Prøv Brdr. Olsen i holbæk, snak med Ole på 59431944.
du glemte at skrive hvilken Volvo det er.
http://www.brdr-olsen.dk

Mvh Peter

Fra : Tue

Dato : 06-08-07 15:07

Det er en S70
Ok

Tue

Fra : Peter

Dato : 09-08-07 21:06

> "Peter" <PeterFUPDETHELE@danmark.dk> skrev i en meddelelse

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en S70
> Ok
>
> Tue
Jeg kan helt klart anbefale det værksted, også selvom man skal køre efter
det.
Og S70, ja det er også min favorit til næste gang.

Mvh Peter