km/liter - C1 & 107
Fra : Helle & Tonny

Dato : 24-07-07 12:09

Hejsa NG.

Er det nogen, der har erfaring med hvor langt disse modeller VIRKELIGT kører
på literen??

MVH
TH

Fra : Tma86

Dato : 24-07-07 12:29

"Helle & Tonny" <krebsehuset@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG.
>
> Er det nogen, der har erfaring med hvor langt disse modeller VIRKELIGT
> kører på literen??
>
> MVH
> TH

Hej

Jeg har en Aygo, den ligger mellem 18,5 og så op til 21.
For det meste ligger den på lige omkring 19 km/l.

Mvh Tommy

Fra : S.L

Dato : 24-07-07 12:34

"Helle & Tonny" <krebsehuset@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG.
>
> Er det nogen, der har erfaring med hvor langt disse modeller VIRKELIGT
> kører på literen??

Det kommer enormt meget an på, hvordan de køres.
men fra ca. 15 km/l og opefter

Knud

Fra : Tma86

Dato : 24-07-07 13:10

"S.L" <sll@bit.lk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men fra ca. 15 km/l og opefter
>
> Knud
>
>Min Aygo har aldrig kørt mindre end 18 km/l

mvh Tommy

Fra : S.L

Dato : 24-07-07 13:40

"Tma86" <tma86@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "S.L" <sll@bit.lk> skrev i en meddelelse

Min kører min kone normalt mellem hjem og arbejde - 2 gange 5 km - og her
kommer den ikke over ca. 15

I weekenden kørte jeg den for fuld hammer til Jylland - og her var forbruget
også ca. 15

Knud

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-07-07 13:27

"Helle & Tonny" <krebsehuset@mail.dk> wrote in message
> Hejsa NG.
>
> Er det nogen, der har erfaring med hvor langt disse modeller VIRKELIGT
> kører på literen??
>
> MVH
> TH

Er det benzin, diesel eller begge udgaver du spørger til ?
(ikke fordi jeg kan hjælpe, men jeg er også interesseret)

Bjarne K.

Fra : Helle & Tonny

Dato : 24-07-07 15:15

benzin-modellen... men spørgsmålet er ikke længere relevant, for nu har vi
nemlig lige købt en 107'er, så finder jeg jo nok ud af det

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-07-07 16:58

"Helle & Tonny" <krebsehuset@mail.dk> skrev i en meddelelse
> benzin-modellen... men spørgsmålet er ikke længere relevant, for nu har vi
> nemlig lige købt en 107'er, så finder jeg jo nok ud af det

Tillykke med det.

Vend endelig tilbage, når i har fået lidt erfaringer med bilen.

Bjarne K.

Fra : Henrik

Dato : 24-07-07 16:49

On 2007-07-24 13:08:53 +0200, "Helle & Tonny" <krebsehuset@mail.dk> said:

> Hejsa NG.
>
> Er det nogen, der har erfaring med hvor langt disse modeller VIRKELIGT kører
> [...]

Hej har en C1.

Når jeg køre ligger den på 18-19 km/l når min kæreste (hvis forsigtig
per kørsel driver mig til vandvid) bruger den ligger den faktisk fast
på 24+ km/l. en enkelt gang havde hun fået presset et gennemsnit på 26
km/l ud af den mellem 2 tankninger....

Jeg forstår det ikke

Henrik

Fra : Hafnia

Dato : 25-07-07 12:00

(hvis forsigtig per kørsel driver mig til vandvid)

Vil det sige at du mener at folk som køre forsigtigt er forkert,og det er
mere farligt for andre?.

Fra : ShutEye

Dato : 25-07-07 13:45

> Vil det sige at du mener at folk som køre forsigtigt er forkert,og det er
> mere farligt for andre?.

Ahhrg endnu en moral-finger!
Det kan da sagtens være værrere; nogle folk kører så forsigtigt at man ikke
ANER hvor man har dem henne!
Kører hun, stopper hun - hvad VIL hun?

Men igen ... sådan er det jo med kvinder - man ANER ikke hvor man har dem :)

Fra : Henrik

Dato : 25-07-07 15:31

On 2007-07-25 12:59:34 +0200, "Hafnia" <secolo@bysantin.ik> said:

> (hvis forsigtig per kørsel driver mig til vandvid)
>
> Vil det sige at du mener at folk som køre forsigtigt er forkert,og det er
> mere farligt for andre?.

Nej det mener jeg heller ikke jeg skrev!!! det kan bare være stressende
at side som passager, og vente i en uendelighed på at der bliver et hul
i trafikken på 800 m hver vej... Og max 90 km/t på motorvejen... )

Fra : Leo_Jensen

Dato : 25-07-07 12:10

On 25 Jul., 12:59, "Hafnia" <sec...@bysantin.ik> wrote:
> (hvis forsigtig per kørsel driver mig til vandvid)
>
> Vil det sige at du mener at folk som køre forsigtigt er forkert,og det er
> mere farligt for andre?.

Det er nok en overfortolkning. Mon ikke han bare finder det
kedeligt ?

Leo