geu 12469
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 18:52

PS..

Vent til han giver den gas i sidste halvdel

--
/HB

Fra : Mikkel Lund

Dato : 23-07-07 22:55

HB skrev:
> Har Porsche stjålet lyden fra SLRén eller måske lånt motoren.

Ja det er lidt om det, men det er svært at høre på sådan en hjemme
optagelse.

> Forøvrigt en specielt udseendet bil IMO.

Ja, den er ikke så heldig. Hvad sker der med bag vinge.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Mogens

Dato : 24-07-07 04:45

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er lidt om det, men det er svært at høre på sådan en hjemme
> optagelse.

Det er vel blot lyden via et sportslyddæmpersystem
fra den 8 cylindrede motor...

> Ja, den er ikke så heldig. Hvad sker der med bag vinge.

Man kunne tænke sig, at den er skabt for at kamuflere en
ny model...

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 09:20

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det er lidt om det, men det er svært at høre på sådan en hjemme
> optagelse.

Det kræver nok en god sub tilsluttet pc'en med den V8 lyd

> Ja, den er ikke så heldig. Hvad sker der med bag vinge.

I følge porsches egen animation er hækvingen ikke med - ihvertfald ifølge
Porsche Italia!
Den ser nu mere speciel ud end ikke så heldig IMO

http://www.porsche.com/italy/aboutporsche/porschephilosophy/principletechnology/panamera/

--
/HB

Fra : BJ

Dato : 24-07-07 10:07

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]

Så men: http://fpn.dk/motor/bil/article1019921.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 10:12

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Så men: http://fpn.dk/motor/bil/article1019921.ece

He he... skal lige vænne mig til at se Porsche like that

Men voldsom bliver den da vist med V10 - hvis de vælger at putte den i.

--
/HB

Fra : BJ

Dato : 24-07-07 10:17

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> He he... skal lige vænne mig til at se Porsche like that

Jep, der er unægtelig noget Citroen over den, men vi skulle nu også vænne os
til Cayenne..

> Men voldsom bliver den da vist med V10 - hvis de vælger at putte den i.

Bestemt.

mvh
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-07 08:58

> Har Porsche stjålet lyden fra SLRén eller måske lånt motoren.

Den lyder slet ikke som en SLR! Jeg jeg har hørt SLR'eren - inde såvel som
ude.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 09:28

> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den lyder slet ikke som en SLR! Jeg jeg har hørt SLR'eren - inde såvel som
> ude.

Mangler måske noget af hylet fra kompressoren ja. Jeg har også hørt SLR'eren
ude men aldrig inde. Ved ikke om man kan udtale sig om lyden i hhv.
Panameraen og SLR'eren inde - da det vel er de færreste der har prøvet
Panameraen endnu

--
/HB