McLaren spionage?
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 22:12

Hvad drejer sagen sig om mht anklagen om spionage mod F1-teamet McLaren?

MVH Steen

Fra : Martin Vollert

Dato : 21-07-07 22:41

Steen F. skrev:
> Hvad drejer sagen sig om mht anklagen om spionage mod F1-teamet McLaren?
>
> MVH Steen

Jeg har lavet et par indlæg i dk.sport.motorsport (hvor dit indlæg
faktisk også høre hjemme) hvor jeg linker til et par steder der
omhandler det.
Men i store træk er at en chef ingeniør ved McLaren har været i
besiddelse af en hemmelig stemplet mappe på 780 sider der omhandler den
nye F-1 Ferrari,også er der også sagen med en af Ferraries egne
chefmekaniker som skulle ha lavet sabotage mod bilerne og mod en vindtunnel.
Også tilsidst om de 2 sager har forbindelse til hinanden.
Men det lader ikke til folk er særlig interesseret i sagen nok fordi det
ikke er Ferrari der er skurken.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : SG

Dato : 22-07-07 10:17

Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.invalid> skrev i

> [...]
> vindtunnel. Også tilsidst om de 2 sager har forbindelse til hinanden.
> Men det lader ikke til folk er særlig interesseret i sagen nok fordi

Der er masser af dansk interesse for sagen - Formel 1-entusiaster bruger
bare ikke rigtigt de danske nyhedsgrupper til at debatere i - men i stedet
andre debatfora.

Fx denne her temmelig lange tråd, kan du kan få en del viden om emnet:

http://debat.jubii.dk/67/Nye+l%e6kager+hos+Ferrari_486542.html

-SG

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-07-07 07:48

On Sat, 21 Jul 2007 23:12:15 +0200 "Steen F."
<steenSNABELAsteenmartin.dk> sent the following smoke signals:

>Hvad drejer sagen sig om mht anklagen om spionage mod F1-teamet McLaren?

Det ved de kloge i news:dk.sport.motorsport sikkert.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn