Trafik gennem Tyskland næste weekend?
Fra : Hans

Dato : 20-07-07 19:22

Hej

Fruen og jeg kører en tur til Schweiz næste weekend, og vi skal enten
køre søndag eller mandag (29/30 juli).

Nu har jeg ikke så meget erfaring, med trafik gennem Tyskland, så vil
lige høre hvad panelet siger?

Er det bedst at køre søndag eftermiddag eller mandag nat? Det gælder
vel om, at komme forbi Hamborg inden morgentrafikken begynder?

Er der ellers noget på ruten til Schweiz, som vi skal være obs på?

Destinationen er Neufchatel (Tæt på Bern).

På forhånd tak

--
Hans Mouridsen
Peugeot 207 HDi

Fra : hanzen

Dato : 20-07-07 19:26

"Hans" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der ellers noget på ruten til Schweiz, som vi skal være obs på?
>
> Destinationen er Neufchatel (Tæt på Bern).

Find svaret her - om nogle dage.
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=59285

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Hans

Dato : 20-07-07 20:34

On 2007-07-20 20:25:47 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> said:

> Find svaret her - om nogle dage.
> http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=59285

Takker :)

--
Hans Mouridsen
Peugeot 207 HDi

Fra : PerBiker

Dato : 21-07-07 07:17

On Jul 20, 8:22 pm, Hans <hom@FJERN...@pc.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der ellers noget på ruten til Schweiz, som vi skal være obs på?
>
> Destinationen er Neufchatel (Tæt på Bern).

Koer om soendagen

I Tyskland er tung trafik eg lastbiler ikke tilladt paa vejene om
soendagen.

Jeg bor selv i Holland og tager ofte en weekend i Danmark hvor jeg
koerer.
Naar jeg tager til DK koerer jeg gerne saa jeg rammer Puttgarten kl
01:30.
Hjem triller jeg fra DK om soendagen somregel kl 13:00 og er i Holland
kl 22:00 incl pauser undervejs.

Hilsen
Per