løsne tandrem
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 06:13

Hej...

jeg vil lige høre om det er muligt for en mand der IKKE har prøvet at
arbejde med tandrem før, at løsne den på det nederste hjul ta det nederste
tandhjul af og sætte det på igen UDEN at det går galt... bilen er en ford
mondeo fra 1997 tandhjulet skat af da den not der sidder i akslen er knækket
og skal skiftes...

Anders...
Ps. har i været ude for at en forhandler ikke vil sælge jer reservedele,
ringede igår til ford i vejle for at høre på pakning til aircon, det kunne
man ikke få da bilen skulle ind på deres værksted da det ikke var noget man
selv lavede....

Fra : Steen Andersen

Dato : 20-07-07 12:34

> [...]
> man ikke få da bilen skulle ind på deres værksted da det ikke var noget

Købte nye tætningsringe til min Mazda´s aircon hos Mazda i Aalborg (N. O.
Jensen) - ingen problemer her. Men jeg vil da give din forhandler ret, A/C
er ikke noget "man" selv laver, men ud fra dine tidligere tråde har jeg set,
at du har tænkt over det med at få dit anlæg genopfyldt. Jeg forstår ikke,
hvorfor FORD melder sådan ud, A/C er jo ikke raketvidenskab, det handler
bare om at have de rigtige grejer.

-Steen