Bukke under bilen, men hvor?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 14-07-07 12:02

Davs NG,

Jeg skal nedenunder og rode denne eftermiddag, men er i tvivl om hvor
bukkene skal placeres, så de står korrekt.

Har hørt at de skal sidde samme sted, som donkraften skal sidde ved
hjulskift, men min donkraft har et plastichoved, med en slids i, som passer
med en flig under karossen. Denne flig ville jo blive mast af bukkene, så
det er ik' dér de skal sidde?. Men hvor så monstro?.

Bilen er en Audi A4 (B5) Avant fra '96.

Mvh

Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Tom

Dato : 14-07-07 13:05

"Stig Mogensen" <stig.mogensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med en flig under karossen. Denne flig ville jo blive mast af bukkene, så
> det er ik' dér de skal sidde?. Men hvor så monstro?.

Det plejer at være vist i instruktionsbogen hvor man må hæve bilen. Jeg selv
bruger vangerne

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 14-07-07 16:41

Denne flig ville jo blive mast af bukkene, så
> det er ik' dér de skal sidde?. Men hvor så monstro?.
>
> Bilen er en Audi A4 (B5) Avant fra '96.

Det er forsk. alt efter bil. I en gds-bog a´la Hayens plejer der at være
flere alternativer udover de autoriserede til donkraften. Det er smart, for
den hopper jo ikke selv der op ;)).