Hvis det her ikke gør dig glad, er du ikke~
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 15:54

Søn køber drømmebil tl sin far:

http://www.180grader.dk/nyheder/S_n_giver_droemmebil_til_sin_far.php

husk at se videoen

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Skovge

Dato : 13-07-07 18:08

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Søn køber drømmebil tl sin far:
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/S_n_giver_droemmebil_til_sin_far.php
>
> husk at se videoen
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

GLAD!!???

Tager du pis på mig???

Min far har fødselsdag på næste lørdag - tænk hvis han ser det her, så
blegner det slips jeg har købt til ham nok lidt...............

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 13-07-07 19:42

Kim Frederiksen skrev:
> Søn køber drømmebil tl sin far:
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/S_n_giver_droemmebil_til_sin_far.php
>
> husk at se videoen
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Jeg vil have den dreng som min søn, eller i det mindste ønske min søn
giver mig samme overraskelse. Det må have været en meget speciel følelse
den far stod med.

Jesper

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-07-07 19:53

On Fri, 13 Jul 2007 16:53:35 +0200 "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

>Søn køber drømmebil tl sin far:
>
>http://www.180grader.dk/nyheder/S_n_giver_droemmebil_til_sin_far.php

Det rækker min økonomi ikke til, men min mor fik da et 32" Toshiba
LCD-tv til mors dag og en Siemens Dynapower XXL-støvsuger i dag, så mon
ikke at det kan gå an?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : OBN

Dato : 13-07-07 23:21

jaja glæder mig til at blive gammel har 4 sønner :)

Fra : Thomas

Dato : 14-07-07 13:43

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in message
> Søn køber drømmebil tl sin far:
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/S_n_giver_droemmebil_til_sin_far.php
>
> husk at se videoen

yup, ligefør man fældede en tåre.....

Det er tanken der tæller uanset hvad man giver. Og har man lyst til at
forære nogen noget, så gør det hellere i dag end i morgen, for tænk hvis
vedkommende døde inden man nåede at give gaven. Så ville det satme ramme en
selv mere hårdt end den tilsvarende glæde ved at have givet den.

Mvh

Thomas