Hvilken skulle man dog vælge ;-)
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 14:50

Hvis man ikke boede i lille afgiftplagede DK

Hint: For folk der kan lide porsche - skru lidt op for lyden

http://www.youtube.com/watch?v=uV1aMlPGZkQ&mode=related&search=

--
/HB

Fra : Tom

Dato : 11-07-07 15:10

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man ikke boede i lille afgiftplagede DK
>
> Hint: For folk der kan lide porsche - skru lidt op for lyden
>
> http://www.youtube.com/watch?v=uV1aMlPGZkQ&mode=related&search=

Da vi nu bor i et sådan afgiftsplaget land, så kan man jo nøjes med lyden
fra en mondeo ST220 som heller ikke er uden

http://www.youtube.com/watch?v=79EeuCOd2Js

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 15:02

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Da vi nu bor i et sådan afgiftsplaget land, så kan man jo nøjes med lyden
> fra en mondeo ST220 som heller ikke er uden
>
> http://www.youtube.com/watch?v=79EeuCOd2Js

Den kan jo faktisk godt sige noget

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 12-07-07 16:14

> [...]

I know

> Den kan jo faktisk godt sige noget

Der kører rigtig mange ST220 hér, hvor jeg bor - og jeg glædes
over synet hvér gang. Det er en flot bil i st. car versionen, IMO.

Fra : Tom

Dato : 12-07-07 16:23

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> I know

....og så alligevel lyder det 100 gange bedre i virkeligheden end i denne
optagelse

> Der kører rigtig mange ST220 hér, hvor jeg bor - og jeg glædes
> over synet hvér gang. Det er en flot bil i st. car versionen, IMO.

Måske jeg skulle købe en
Men tror lige jeg venter lidt da den nye mondeo med turbomotor også kunne
passe ind i carporten.

--
2m

Fra : Mogens

Dato : 12-07-07 16:25

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> ...og så alligevel lyder det 100 gange bedre i virkeligheden end i denne
> optagelse

Jow jow :)

> Måske jeg skulle købe en

Jeg ville sådan ønske, at en gut som dig fik een !

> Men tror lige jeg venter lidt da den nye mondeo med turbomotor også kunne
> passe ind i carporten.

Nej, du skal importere een fra Tyskland nu og sælge din gl. Please

Fra : Tom

Dato : 12-07-07 16:31

> Jow jow :)

> Jeg ville sådan ønske, at en gut som dig fik een !

> Nej, du skal importere een fra Tyskland nu og sælge din gl. Please

Det er også det jeg regner med. Jeg tager det bare stille og roligt til lige
den rette dukker op. Den skal have både rette blå farve, hvid læder og en
masse andet.....gider ikke lave flere impulskøb som jeg bagefter fortryder

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 12-07-07 16:44

> [...]

> lige den rette dukker op. Den skal have både rette blå farve, hvid læder
> og en masse andet.....gider ikke lave flere impulskøb som jeg bagefter

Nej, forstår jeg godt!
Blå er ganske okay - men med rødt læder !

Fra : Mogens

Dato : 12-07-07 17:03

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Ford Mondeo ST220

Den er her, og som sælgeren skriver: Bilen har ganske enkelt ALT.
Også den stor navi med touch screen - som min kollegas Ghia.
Og så vil han forhandle (VB) prisen - nice da!
'04 som har kørt 33.000 km - jamen dog
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=13&id=11111111261922847&
Ford-DVD-Navigations-System (das Große mit Touchscreen) ,
Schiebe-Hubdach (Glas),
elektrisch, Park-Pilot-System,
CD-6fach-Wechsler,
Tempomat,
Audio-Bedienkonsole,
ABS elektronisch,
ESP inkl. ASR,
Check-Control mit mit Frost-/Glatteiswa.,
Bordcomputer,
Colorglas,
Regensensor ,
ALU-Look im Innenraum ,
abgedunkelte getönte Scheiben ( nach hinten dunkler) ,
Diebstahl-Alarmanlage,
Leichtmetallfelgen 18Zoll , 225/40 R18 ,
(plus 16 Zoll Winterreifen mit Stahlfelgen 205/55 R16),
Fensterheber elektrisch vorne und hinten,
Nebelscheinwerfer,
Handyhalterung mit Freisprechanlage (Mittelkonsole) ,
Heckscheiben-Wisch-/Waschanlage,
Klimaautomatik FCKW-frei,
Kopfstützen vorn höhen- und neigungsver.,
Metallic,
Niveauregulierung hinten automatisch,
Fahrer-/Beifahrer Sitzheizung,
Frontscheibe/Scheibenwaschdüsen beheizt,
Gepäckraumabdeckung (plus Gitter/Käfig) ,
Garagen-Nichtraucher Fahrzeug ,
Check-Heft gepflegt ,
Preis VB.
das Auto hat einfach alles...

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-07-07 17:55

Mogens skrev:

> Nej, forstår jeg godt!
> Blå er ganske okay - men med rødt læder !

Viste i forresten at i England er en Ford Mondeo ST220 mere sjælden end
en Aston Martin ??

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Brian

Dato : 12-07-07 18:00

Martin Vollert" <"Mit fornavn wrote:

> Viste i forresten at i England er en Ford Mondeo ST220 mere sjælden
> end en Aston Martin ??

Jaja, Topgear kører også på mit TV

Derovre er det vist mere ST24 der er i spil, når det skal være Mondeo med en
ordentlig motor.

/Brian

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-07-07 18:45

Brian skrev:

> Jaja, Topgear kører også på mit TV
>
> Derovre er det vist mere ST24 der er i spil, når det skal være Mondeo med en
> ordentlig motor.
>
> /Brian

En ST24 (altså MKII fra 96-00) er nu også bare en alm V6er med 170hk den
har blot med mere udstyr og gejl

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 19:40

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> Måske jeg skulle købe en
> Men tror lige jeg venter lidt da den nye mondeo med turbomotor også kunne
> passe ind i carporten.

Lyder spændende. Hvad kommer sådan en fætter til at yde..?

--
/HB

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-07-07 21:10

HB skrev:

> Lyder spændende. Hvad kommer sådan en fætter til at yde..?
>
> --
> /HB
Jeg kunne forstille mig det er den samme motor som der er i en Focus ST,
og den har 225hk. (det er forresten en 5cyl. Volvo motor)

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 19:39

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> I know

> Der kører rigtig mange ST220 hér, hvor jeg bor - og jeg glædes
> over synet hvér gang. Det er en flot bil i st. car versionen, IMO.

Stc. modellen syns jeg var flot, men har mistet lidt af sin glans pga. årene
IMO.
Den nye Mondeo skal jeg dog lige vænne mig til synet af. Den minder jo
næsten om alle andre biler, men den vinder nok med tiden... jo den er
egentlig nok lidt flot

--
/HB

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-07-07 17:02

Tom skrev:
> [...]
>>

> Da vi nu bor i et sådan afgiftsplaget land, så kan man jo nøjes med lyden
> fra en mondeo ST220 som heller ikke er uden

Det behøver altså ikke at være en ST'er for den kan lyde sådan, det kan
en Alm. Mondeo V6er også.

Fra : René Løweneck

Dato : 12-07-07 22:59

> Hint: For folk der kan lide porsche - skru lidt op for lyden
> http://www.youtube.com/watch?v=uV1aMlPGZkQ&mode=related&search=

Porsche sound kan også fåes lidt billigere ))

http://www.youtube.com/watch?v=Tx_xtp-zrxE