Nyt komplet lygtesæt til trailer
Fra : - STAN -

Dato : 10-07-07 17:19

Efter gentagne forsøg på at skifte lygter og stik på min gamle
trailer......ja.....store problemer....
Er der ikke en let løsning.....her mener jeg et billigt komplet "rep.-kit"
med ledning osv. ????

Nogle gode idéer ???

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-07-07 17:58

- STAN - skriver:

> Nogle gode idéer ???

En lygtebom som dem man køber til en cykelholder og så en
forlængederledning.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leonard

Dato : 10-07-07 20:28

On Tue, 10 Jul 2007 18:57:47 +0200, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> En lygtebom som dem man køber til en cykelholder og så en
> forlængederledning.

Duer ikke, de lygter er som regel for ringe og uden reflektorer, i hvert
fald på den billige jeg købte engang.
Men hos enhver maskinhandler kan købes en lygtebom med ledning til en
overkommelig pris.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 10-07-07 18:02

- STAN - wrote:
> [...]
> trailer......ja.....store problemer....
> Er der ikke en let løsning.....her mener jeg et billigt komplet "rep.-kit"

Hella sælger et kit - kan blandt andet købes her:
http://shop.mi.dk/catalog/product_info.php?products_id=6075

om det er billigt eller ej ved jeg ikke - men det virker udemærket :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-07-07 18:09

Rasmus Bojsen skriver:

> om det er billigt eller ej ved jeg ikke - men det virker udemærket :)

Smart. Harald-Nyborg har noget lignende til 249 kr (varenummer 2442),
eller det med "luksuslygterne" til 349 (varnummer 1079)

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 10-07-07 19:40

> Rasmus Bojsen skriver:

> Smart. Harald-Nyborg har noget lignende til 249 kr (varenummer 2442),
> eller det med "luksuslygterne" til 349 (varnummer 1079)

Det fra HN virker fint, har selv brugt det på min første trailer

Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-07-07 19:43

Michael Kirkegaard skriver:

> Det fra HN virker fint, har selv brugt det på min første trailer

Min far medleverede 2 ekstra lamper dan han "langtidsudlånte" hans gamle
trailer til mig. Min svoger havde tendens til at få lamper smadret, når
han lånte traileren. Begge lamper ligger stadigvæk i garagen......

Ikke at jeg fatter at lys på trailer kan være så vanskeligt....

Fra : Brian

Dato : 10-07-07 19:55

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Ikke at jeg fatter at lys på trailer kan være så vanskeligt....

Tjaa, det er det heller ikke hvis man ikke er bange for strøm og lidt
spænding

Mine forældres Brenderup har været et periodisk problem i mange år, fordi at
stelforbindelserne til lygterne var lavet ved at popnitte stel på rammen -
det er dælme ikke fikst.

/Brian