Måske lidt OT: Filmtitel
Fra : Niels Kallehauge

Dato : 08-07-07 23:13

Hejsa
Leder efter en bilfilm jeg engang har set.
Handlingen foregår i en mindre provinsby et sted i USA
Det handler om en gut der "låner" sin storebrors Hot Rod, mens han er
indkaldt til militærtjeneste.
Dytten er en rød 32 coupe med kompressor og "loud pipes"

Titel ???

Mvh
Niels

Fra : notnae@hotmail.com

Dato : 09-07-07 08:55

On 9 Jul., 00:12, Niels Kallehauge <Fuck@all_spam.dk> wrote:
> [...]
> indkaldt til militærtjeneste.
> Dytten er en rød 32 coupe med kompressor og "loud pipes"

Ikke en titel, men link til en database over biler i film.
http://www.imcdb.org/

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 10-07-07 13:36

notnae@hotmail.com har bragt dette til verden:

> Ikke en titel, men link til en database over biler i film.
> http://www.imcdb.org/

Fed side.
445 sider med små "thumpnails", har kigget dem alle, men desværre
Det var en nitte.

Mvh
Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-07-07 09:30

On Mon, 09 Jul 2007 00:12:38 +0200 Niels Kallehauge <Fuck@all_spam.dk>
sent the following smoke signals:

> [...]
>indkaldt til militærtjeneste.
>Dytten er en rød 32 coupe med kompressor og "loud pipes"

Jeg ville ellers have skudt på "American Grafitti", med den '32 Ford
Coupé er gul. Og "John Milner" havde vist heller ikke lånt den af nogen.

Så pas herfra...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn