Sørgeligt, men de er sgu da for dumme!
Fra : Henning

Dato : 08-07-07 18:32

http://ekstrabladet.dk/112/article316690.ece - to dræbt, fordi de lå i
bagagerummet af en gulpladebil! Gad vide om alle 5 har været der hele
vejen fra Fyn?

Fra : Anders Majland

Dato : 08-07-07 20:09

> http://ekstrabladet.dk/112/article316690.ece - to dræbt, fordi de lå i
> bagagerummet af en gulpladebil! Gad vide om alle 5 har været der hele
> vejen fra Fyn?

Citat:"Det er dog hævet over enhver tvivl, at der er tale om en varevogn med
to sæder. "

Ja - det plejer der jo at være i en dansk gulpladebil - men det er jo også
set før at de manglende sæder er monteret igen ...

Men er der tilfældet kan vi så på den her tragiske baggrund finde ud af hvad
straffen bliver til ejer/fører for at køre med for mange sæder i en dansk
gulpladebil ...

/A

Fra : Mogens

Dato : 08-07-07 20:18

> [...]
> Men er der tilfældet kan vi så på den her tragiske baggrund finde ud af
> hvad straffen bliver til ejer/fører for at køre med for mange sæder i en

Betjenten på TV kunne ikke bekræfte ovenstående - der var ingen
seler mm. sagde han...

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:22

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev :

>Ja - det plejer der jo at være i en dansk gulpladebil - men det er jo også
>set før at de manglende sæder er monteret igen ...

hmmmmmmm......

Gule plader er nu ikke ensbetydende med at der kun er sæder foran

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:18

Henning <no.mail@all.invalid> skrev :

>http://ekstrabladet.dk/112/article316690.ece - to dræbt, fordi de lå i
>bagagerummet af en gulpladebil! Gad vide om alle 5 har været der hele
>vejen fra Fyn?

Er agurketiden allerede indtruffet ?

De døde sgu' da ikke af at ligge i varerummet, men fordi chaufutten
kørte galt.

Jeg har da tit sovet omme hos hundene på vores langture, og bare det
jeg kan skrive denne tekst, viser jo at tesen ikke holder vand.

--
Jan_stevns

Fra : Henning

Dato : 08-07-07 21:02

>De døde sgu' da ikke af at ligge i varerummet, men fordi chaufutten
>kørte galt.

Ifølge den svenske betjent døde de desværre fordi de ikke var
fastspændt

Fra : NHF

Dato : 08-07-07 21:19

> Ifølge den svenske betjent døde de desværre fordi de ikke var
> fastspændt

Korrekt, men der er ingen som nævner om der var dem som sad foran, eller dem
som nok lå bag i der døde. Jeg har ikke læst tests om Suzuki Grand Vitara,
men et godt gæt er, det er ikke verdens meste sikre bil - man får vel hvad
man betaler for.

NHF, Århus

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 22:05

NHF wrote:
> - man får vel hvad man betaler for.

Ikke i Danmark

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-07-07 22:25

Steen F. wrote:

> Ikke i Danmark

Man får hvad man ikke betaler for 3 gange igen...

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik B.

Dato : 09-07-07 08:33

> Man får hvad man ikke betaler for 3 gange igen...

Er det ikke nemmere at sige: "Man får 1/3 af, hvad man betaler for"? )

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-07-07 23:30

NHF skrev:

> Jeg har ikke læst tests om Suzuki Grand Vitara,
> men et godt gæt er, det er ikke verdens meste sikre bil - man får vel hvad
> man betaler for.

Det er afdøde prinsesse Diana og Dodi al fayed nok ikke enig i ??

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 15-07-07 11:41

On Tue, 10 Jul 2007 00:30:12 +0200, Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.invalid> wrote:

>Det er afdøde prinsesse Diana og Dodi al fayed nok ikke enig i ??

Kællingen kunne bare have brugt sikkerhedssele.

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-07-07 12:17

Jesper Lauridsen skrev:

> Kællingen kunne bare have brugt sikkerhedssele.

ja det kunne de idioter bag i Vitaraen også.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-07-07 11:58

jan_stevns wrote in

> Er agurketiden allerede indtruffet ?

> De døde sgu' da ikke af at ligge i varerummet, men fordi chaufutten
> kørte galt.

Alle uheld kræver 2 ingredienser.

Det er jo ikke farligt at overhale før en bakketop medmindre der kommer en
modkørende.

Det er ikke farligt at køre 250 km/t på en motorvej medmindre det ene dæk
eksploderer.

Det er ikke farligt at køre uden sele medmindre der kommer et vejtræ i
vejen.

OG det er ikke farligt at ligge i varerummet medmindre bilen kører af vejen
og vælter.

Det er stortset humlen i al trafiksikkerhed, og det "Brian" ( en generel
betragtning, ikke møntet på dig, Jan) ikke fatter når han retfærdiggører
sin brian kørsel.

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 15:05

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev :

>Det er stortset humlen i al trafiksikkerhed, og det "Brian" ( en generel
>betragtning, ikke møntet på dig, Jan) ikke fatter når han retfærdiggører
>sin brian kørsel.

I know - det var bare den der "fart dræber" klagesang, jeg lige så
næste vers af ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 12-07-07 15:58

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> det var bare den der "fart dræber" klagesang, jeg lige så
> næste vers af ;)

Men i virkeligheden ér der i overført betydning noget om snakken.
At "farten" som sådan er dræbende. Efter at folk igen er begyndt
at skxxx på fartgrænserne (ja, der ér sket en ændring), dør der
igen flere på motorvejen. Det bekræfter teorien - sammenhængen.

/Mogens
som "ælsker" at køre stærkt...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-07-07 13:59

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article316690.ece - to dræbt, fordi de lå i
> bagagerummet af en gulpladebil! Gad vide om alle 5 har været der hele
> vejen fra Fyn?

www.dn.se:

Inga bilbälten vid dödsolycka

Flera av de unga danska männen satt i lastutrymmet utan bälten vid
jeepolyckan utanför Örkelljunga i Skåne på lördagen. Två 18-åringar omkom.
Enligt polisen är det klarlagt att fem av de sju i den jeepliknande bilen
satt i lastutrymmet vid olyckan och därmed inte var fastspända. På en liten
skogsväg tappade den unge föraren kontrollen över bilen, som gick av vägen,
kolliderade med ett träd och slog runt.

Alla i bilen var mellan 18 och 20 år och hemmahörande på den danska ön Fyn.
Två 18-åringar avled på olycksplatsen, de fem övriga fördes till sjukhus i
Helsingborg.
Minst en vårdades fortfarande där på söndagseftermiddagen.

Föraren överlevde olyckan och ett blodprov visar att han inte var
alkoholpåverkad vid olyckan. Svensk och dansk polis har samarbetat med att
underrätta anhöriga till de inblandade. Skadade och anhöriga har också
erbjudits krishjälp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk