Ansvarsforsikring - ung mand på 19år
Fra : Preben

Dato : 02-07-07 11:37

Hvor får en ung mand på 19år forsikret sin første bil billigst muligt?

MVH
Preben Jakobsen
Kolding

Fra : Jesper Juul

Dato : 02-07-07 11:46

Preben skrev:
> Hvor får en ung mand på 19år forsikret sin første bil billigst muligt?
>
> MVH
> Preben Jakobsen
> Kolding

Hos Chevrolet eller Mitsubishi.

Jesper

Fra : BJ

Dato : 02-07-07 12:00

"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hos Chevrolet eller Mitsubishi.

.... eller hos Skoda, hvis det skal være brugt.

mvh
Bjørn J.

Fra : Jesper Juul

Dato : 02-07-07 12:05

BJ skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> ... eller hos Skoda, hvis det skal være brugt.

Jep, men det kommer vist ikke i nærheden, prismæssigt, med de to andre.

jesper

Fra : BJ

Dato : 02-07-07 12:05

"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep, men det kommer vist ikke i nærheden, prismæssigt, med de to andre.

Ikke direkte, man er nød til at lave en økonomisk sammenligning over eks. 5
år.

Her kan man så vælge at give pengene ud på et forsikringsselskab eller få
mere "bil" for pengene samt i hvert fald 3 års kendskab til
driftsomkostningerne.

mvh
Bjørn

Fra : Klaus G.

Dato : 02-07-07 19:09

> Jep, men det kommer vist ikke i nærheden, prismæssigt, med de to andre.

Det gør de vilkår man tegner forsikringen heller ikke. Der kræves jo sort
boks...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-07-07 23:39

Ved at ringe til mig på 2560 6511

Mvh.

Jasper Norman Ahrensbach

Fra : BJ

Dato : 02-07-07 23:49

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:46897e9e$0$69289$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Ved at ringe til mig på 2560 6511

Kan du ikke give nogen priseksempler?

mvh
Bjørn J.

Fra : Jakob

Dato : 03-07-07 09:28

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
> [...]

Ville jeg også gerne høre om. Hvis du kan matche de 12000kr jeg giver i
ansvar om året for en Saab 9000 2.3turbo aero er jeg interesseret. Er 20 og
bor i nordjylland :)