Er nye dele billere i Sverige ?
Fra : Fumlehoved

Dato : 30-06-07 15:38

Heys

Vil nye reservedele til min Toyota Supra være billigere i Sverige ?
Og har I nogen erfaringer med at bestille hos Toyotaforhandleren i Skåne og
hvordan vil betaling og levering foregå ?

Eller hvilket andet land vil være billigst med dele og hvor handelen kan
gennemføres uden bøvl ?

Bedste Hilsener

Fra : Mogens

Dato : 03-07-07 05:52

"Fumlehoved" <email@invalid.localhost> skrev i en meddelelse

> Vil nye reservedele til min Toyota Supra være billigere i Sverige ?

Generelt er der penge at spare på dele og rep i Sverige. Dog kan
der være undtagelser som f.eks. Honda, hvor delene er dyrere
end i DK. En ABS-sensor til en Accord koster hos Honda 2.100
DKK i Sverige, men noget mindre i DK...