TOP GEAR = TOP GRINEREN
Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-06-07 20:07

Aldrig har jeg grinet så meget som under
denne aftens udsendelse. Stakkels cabriolet
De drenge forstår at underholde.

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Tom

Dato : 29-06-07 20:28

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Aldrig har jeg grinet så meget som under
> denne aftens udsendelse. Stakkels cabriolet
> De drenge forstår at underholde.

Øv, du har vel ikke noget dokumentation på dette?
(links)

--
Tom

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-06-07 20:39

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Øv, du har vel ikke noget dokumentation på dette?
> (links)

Nej men jeg kan da godt skrive under på at det var sjovt

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-06-07 20:52

"Tom" <christensen@bigfoot.com> writes:

> "Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
>
> Øv, du har vel ikke noget dokumentation på dette?
> (links)

Hvis det er den jeg tror, så er denne vist passende:

http://www.savvy-chick.net/love/pink-nissan-micra/

Fra : Bruno

Dato : 29-06-07 20:55

Peter Dalgaard wrote:

> Hvis det er den jeg tror, så er denne vist passende:
>
> http://www.savvy-chick.net/love/pink-nissan-micra/

Jeg kørte bagved en i sort den anden dag, på Strandvejen, og det er mig
en gåde nogen vil ses i den bil uanset farve. Magen til kæmpe røv skal
man lede længere efter!

Mvh
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 15:58

Bruno wrote:

> Jeg kørte bagved en i sort den anden dag, på Strandvejen, og det er
> mig en gåde nogen vil ses i den bil uanset farve. Magen til kæmpe røv
> skal man lede længere efter!

Så skulle du se min kone...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Brian Søgaard

Dato : 01-07-07 20:02

Kim Frederiksen skrev:

> Så skulle du se min kone...

LOOOOOL!!!
Kan næsten regne ud hun ikke læser med herinde :D

Brian

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-07-07 21:06

"Brian Søgaard" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> LOOOOOL!!!
> Kan næsten regne ud hun ikke læser med herinde :D

Havde hun gjort det, så var forsiden på sladder-aviserne
nok lidt anderledes her i dag.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 13:47

Brian Søgaard wrote:

> LOOOOOL!!!
> Kan næsten regne ud hun ikke læser med herinde :D

Det håber jeg sgu ikke

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-06-07 21:20

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er den jeg tror, så er denne vist passende:
>
> http://www.savvy-chick.net/love/pink-nissan-micra/

NIX

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-06-07 21:34

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> writes:

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> NIX

Hov, var det ikke genudsendelsen fra i søndags med det der klip og så
Renault Espace med presenning? Det var måske sidstnævnte du tænkte på?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-06-07 22:03

> Hov, var det ikke genudsendelsen fra i søndags med det der klip og så
> Renault Espace med presenning? Det var måske sidstnævnte du tænkte på?

Nemmerli'.
De skulle gennem nogle test, og den afsluttende
var en vaskehal som de flygtede fra. Drivende
våde og der var gået ild i vaskehalen.
Jeg var totalt færdig af grin.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-06-07 22:39

> [...]

> Nemmerli'.
> De skulle gennem nogle test, og den afsluttende
> var en vaskehal som de flygtede fra. Drivende

OK. Det er ikke ligefrem første gang de har vist det afsnit, men hvis
nogen ikke har set det så prøv google: espace+cabriolet.

Personlig kan jeg nu bedre lide dem lidt mere low-key. Den med
paraplyerne på Isle of Man, eller den med at køre med en balje isvand
på skødet for at teste affjedringen.

Fra : Jakob

Dato : 30-06-07 09:27

> [...]
> c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
> (*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45)

Enig. Det er lidt for meget når der går "skuespil" i det. Som feks
vaskehallen osv.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 11:39

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Det er lidt for meget når der går "skuespil" i det. Som feks
> vaskehallen osv.

Helt enig !
Man sidder der med en fornemmelse af, at det hele er planlagt
men det opdager vores trofaste fans ikke...nærmest selvhøjtideligt.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 18:15

"Egue" <-> skrev i meddelelsen

> [...]
> Man sidder der med en fornemmelse af, at det hele er planlagt
> men det opdager vores trofaste fans ikke...nærmest selvhøjtideligt.

Aj! nu har I jo afsløret alt...

--
/HB

Fra : KASO

Dato : 30-06-07 12:27

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Hov, var det ikke genudsendelsen fra i søndags med det der klip og så
> Renault Espace med presenning?

????????

Er der nogen, der har prøvet at forvandle en Espace til cabriolet? Det lyder
rimeligt håbløst at lave en stor MPV om til en cabriolet - men
selvfølgelig - den er jo også lavet med motor m.m. fra en F1-bil, så hvorfor
ikke?

Fra : Mogens

Dato : 30-06-07 16:54

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> Aldrig har jeg grinet så meget som under
> denne aftens udsendelse. Stakkels cabriolet
> De drenge forstår at underholde.

Jep - vi har på vort lokale TV-net netop set dén version, hvor de 3
guter kører/sejler 3 mil om kap med 3 gør-det-selv-amfibiekøretøjer:
En Triumph Herald cabrio med mast og sejl
En VW camper med skrueaksel fra dens originale motor
En Toyota pick-up med en mother-fucker-påhængsmotor på bagsmækken
(Honda 225 hk)

Vi lå flade af grin, da VW ret hurtigt synker grundet en utæthed - da
Toyota'en synker 5 m fra målet, fordi han dels har sejlet den for stærkt
og dels vender for kraftigt og tipper rundt - og da Herald'en ødelægger
koblingen, idet den skal køre gennem målet (slæbestedet). Kobling bræn-
des af

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 18:13

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen
> Aldrig har jeg grinet så meget som under
> denne aftens udsendelse. Stakkels cabriolet
> De drenge forstår at underholde.

Ja, jeg har fulgt dem i nogle år nu. På et tidspunkt var serien et fast
programpunkt i ugen, når man ellers kunne finde ud af hvornår 3+ sendte det.
Det er virkelig top underholdning,selv konen, der ellers er til fodbold, ser
det med glæde - mon det er pga Hammond!
Nej hun ser sku ogeså Le Mans, DTC, DTM, Porsche Carrera Cup osv med stor
iver.
Skægt at hun har medbragt fodboldtilskuerens "brølen" når der sker nogle
overhalninger osv .
Jeg er sikkert en heldig mand - nogle gange køber hun skisme et bilblad til
mig

--
/HB

Fra : René Løweneck

Dato : 01-07-07 06:50

Hej Andersen !

> Aldrig har jeg grinet så meget som under
> denne aftens udsendelse. Stakkels cabriolet
> De drenge forstår at underholde.

Er det denne her, du mener ?

http://www.youtube.com/watch?v=I3WuxisXuQI

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : René Løweneck

Dato : 01-07-07 07:07

Nå nej, det er vist denne her, du mener:

http://www.youtube.com/watch?v=TiWrwunq8Bg

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Mogens

Dato : 01-07-07 07:45

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> Aldrig har jeg grinet så meget som under denne aftens udsendelse. De
> drenge forstår at underholde.

Igår var der Fifthgear fra Discovery, hvor Tiff jo er vært.
Fantastisk udsendelse, hvor de testede M3 mod RS4. De
kørte direkte ræs over flere omgange mod hinanden - ganske
vildt.

I udsendelsen kørte Tiff ræs på en bane med en Focus RS.
Så meget imponerende ud, og det blev ikke mindre imponerende,
da man fik at se, at den ene arm var bundet op således, at
han kørte med een arm (styring, gearskift mm.)

Fra : Henrik B.

Dato : 03-07-07 11:27

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> da man fik at se, at den ene arm var bundet op således, at
> han kørte med een arm (styring, gearskift mm.)

Så Mogens skal have en Focus RS næste gang? ))

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 15:51

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen

> [...]
> da man fik at se, at den ene arm var bundet op således, at
> han kørte med een arm (styring, gearskift mm.)

Det program er absolut også blevet værd at se.
De går lidt i Top Gears fodspor (eller omvendt) uden at blive for
skuespilsagtigt.
Tiff er sku en ok driver.

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 03-07-07 18:38

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Tiff er sku en ok driver.

Han er helt suveræn. En måde at måle en drivers evner på, er at
bede ham tale, mens han kører vildt på bane. Det engelske politi
anvender metoden under førertræningen - til at måle elevens evner
med. Prøv selv som Tiff at kommentere din kørsel, som de gør
det på TV !

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 19:05

> [...]
> anvender metoden under førertræningen - til at måle elevens evner
> med. Prøv selv som Tiff at kommentere din kørsel, som de gør

Ja! Jeg husker han testede McLaren SLR på bane.... fuld skrue på både SLR'n
og på Tiff's stemmebånd imponerende.
Han var ikke synderligt tilfreds med SLR'ens køreegenskaber, og det blev
kommenteret mens han driftede SLR'en gennem talrige sving

Da jeg var knægt kørte jeg en del gokart. Der var bestemt ikke tid til at
kommentere ens kørsel

--
/HB

Jeg har kørt en del gokart i tidernes morgen

Fra : Mogens

Dato : 03-07-07 21:43

> [...]
> Han var ikke synderligt tilfreds med SLR'ens køreegenskaber, og det blev
> kommenteret mens han driftede SLR'en gennem talrige sving

Det samme med Topgeatfolket, da de testede den nye EVO

> Da jeg var knægt kørte jeg en del gokart. Der var bestemt ikke tid til at
> kommentere ens kørsel
> Jeg har kørt en del gokart i tidernes morgen

He he...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-07-07 17:34

Mogens skrev:
> [...]
> anvender metoden under førertræningen - til at måle elevens evner
> med. Prøv selv som Tiff at kommentere din kørsel, som de gør

Kan det bruges at man kommenterer andres kørsel mens man selv kører?

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?