Ny Bil :-)
Fra : PerBiker

Dato : 24-06-07 21:23

YES, saa faar jeg ny bil den 2 Juli. Jeg har aldrig glaedet mig saa
meget som denne gang til at faa ny bil.

Jeg har bestilt en Sort Alfa Romeo 159 2.4 Jtdm, med pioneer AVIC
HD1BT navigations anlaeg.

Jeg haaber ikke de 200 heste bliver tygget al for meget op i vaegten
af bilen.

Ville bare dele glaeden.

Naar jov prisen 39000 EURO. bosiddende i Holland

Fra : Lars Holst

Dato : 24-06-07 21:33

PerBiker <per_biker@hotmail.com> said in news:1182716581.157619.78100
@k79g2000hse.googlegroups.com:

> [...]
> af bilen.
>
> Ville bare dele glaeden.
>
> Naar jov prisen 39000 EURO. bosiddende i Holland

Wauw
Hamrende misundelig

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 22:39

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> PerBiker <per_biker@hotmail.com> said in news:1182716581.157619.78100
> @k79g2000hse.googlegroups.com:

> Wauw
> Hamrende misundelig

Nej ikke her da ... Bosiddende i DK
Lækker bil - Tillyk!

--
/HB

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-06-07 09:41

"PerBiker" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af bilen.
>
> Ville bare dele glaeden.
>
> Naar jov prisen 39000 EURO. bosiddende i Holland

Det var da næsten ufattelig hurtig levering.
Lyder som 1 stk. lækkert køretøj.

Var der ikke et ordsprog der lyder lid henad: Fælles glæde er dobbelt glæde

Stort TILLYKKE med den ny

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : PerBiker

Dato : 25-06-07 20:37

On Jun 25, 10:40 am, "Uffe Bærentsen" <leitiFJER...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> Lyder som 1 stk. lækkert køretøj.
>
> Var der ikke et ordsprog der lyder lid henad: Fælles glæde er dobbelt glæde

Takker for de venlige kommentarer. Og ja det er ultra hurtig levering.
Faktisk havde forhandleren bilen staaende fordi han havde bestilt en
sedan model
hjem til en person der ville have en Station car. Det mere heldige var
at han var saa at jeg
havde saa meget is i maven at jeg fik forhandlet navigations anlaeget
med gratis.

Mvh

Per