Veteran-tilbehør?
Fra : Lars Hansen

Dato : 23-06-07 17:50

Hej gruppe.
Nogen, der kan henvise til en nyhedsgruppe, hvor folk med
veteranbil-interesser færdes?
Eller websider med forum og adgang til at spørge om tilbehør til gamle
biler?
Tips modtages med tak.
VH,
Lars

Fra : Tom

Dato : 23-06-07 17:55

www.bilgalleri.dk

--
Tom

Fra : Rene Hansen

Dato : 23-06-07 23:04

hej
til hvilken type veteranbil????

amerikaner feks.
www.smallblock.dk
mustang
www.mustangklubben.dk

Rene Hansen

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-06-07 13:39

> til hvilken type veteranbil????

Nærmest omvendt

Prøver at finde ud af, hvor et luftdrevet horn af mrk. Powell & Hammer,
Birmingham mon har siddet. Kan Google mig til adskellige lygter af mærket,
men jeg kan ikke rigtigt finde nogen horn.
En engelsk bil er jo en nærliggende mulighed...

VH,
Lars

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 24-06-07 08:54

> [...]
> veteranbil-interesser færdes?
> Eller websider med forum og adgang til at spørge om tilbehør til gamle

Nu er veteraner og gamle biler jo et vidt begreb.
Men et godt sted at starte med at lede kunne være her
http://www.klassisk-bil.dk/
Der er links til mange af de danske veteranbil klubber og flere af dem har
en hjemmeside med forum.
En af de mere generelle er http://www.dvmc.dk/

Mvh. Jesper

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-06-07 13:45

> [...]
> http://www.klassisk-bil.dk/
> Der er links til mange af de danske veteranbil klubber og flere af dem har

Tak for tips.

VH,
Lars

Fra : Henrik

Dato : 25-06-07 19:53

"Lars Hansen" skrev i en meddelelse
> [...]
> veteranbil-interesser færdes?
> Eller websider med forum og adgang til at spørge om tilbehør til gamle

Hej Lars
Hvis det er reservedele og gode råd du søger, kan du også tage kontakt til
butikker som f.eks AutoCentret, Flegmade i Vejle (jeg mener han har tlf
75825629) - han plejer at være et unikum af god information