sidde på skødet?
Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 07:35

Hejsa

Hvis man har en gulpladebil, må der så ikke stadigt godt sidde en på skødet
af passageren?

Mvh
Morten

Fra : Henrik B.

Dato : 20-06-07 07:46

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvis man har en gulpladebil, må der så ikke stadigt godt sidde en på
> skødet af passageren?

NEJ! Der må kun transpoteres det antal mennesker, i en hvilken som helst
bil, som der er seler til.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 08:02

> NEJ! Der må kun transpoteres det antal mennesker, i en hvilken som helst
> bil, som der er seler til.

er reglen ikke bare at de seler der er skal være i brug??

Mvh
Morten

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 08:05

> er reglen ikke bare at de seler der er skal være i brug??

du havde sq ret:

http://www.politi.dk/da/borgerservice/Fardsel/sikkerhedsseler/

Mvh
Morten

Fra : Henrik B.

Dato : 20-06-07 08:12

> du havde sq ret:
>
> http://www.politi.dk/da/borgerservice/Fardsel/sikkerhedsseler/

Mener det var 1. april det blev ændret.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 08:21

> Mener det var 1. april det blev ændret.

Irriterende, så bliver jeg jo nød til at købe en astra på hvide plader :(

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-07 08:54

>Irriterende, så bliver jeg jo nød til at købe en astra på hvide plader :(

Det er lidt af en straf, at blive nødt til det...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 08:56

> Det er lidt af en straf, at blive nødt til det...

Ja fordi man får mere bil pr krone hvis den har gule plader på...

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-07 09:08

>Ja fordi man får mere bil pr krone hvis den har gule plader på...

Jeg tænkte nu mere det Astra værk der..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 13:27

> Jeg tænkte nu mere det Astra værk der..

hehe ja det ved jeg da godt, jeg skrev udenom

Jow, men den må trække 550kg uden bremser, og den er ikke så benzin
slugerne, og der er god plads.. og jeg har jo et svejseværk sååå ;)

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-07 13:33

>Jow, men den må trække 550kg uden bremser, og den er ikke så benzin
>slugerne, og der er god plads.. og jeg har jo et svejseværk sååå ;)

Jeg ved ikke hvad sådan en Astra går på literen, men køb en gammel
SAAB så kan du trække afsted med næsten alt :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-06-07 14:41

On Wed, 20 Jun 2007 14:32:56 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Jeg ved ikke hvad sådan en Astra går på literen, men køb en gammel
>SAAB så kan du trække afsted med næsten alt :)

Især hvis han kan fat i én med 297.000 km på klokken...de skulle jo nok
kunne fås til ca. 74.995 kr.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Tom

Dato : 20-06-07 15:43

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> <martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> Især hvis han kan fat i én med 297.000 km på klokken...de skulle jo nok

hva er det for en røver der vil forlange så meget for sådan en gammel spand?

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-07 16:49

>hva er det for en røver der vil forlange så meget for sådan en gammel spand?

Det må være en jyde for det er da aaalt for billigt

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Kong Gulerod

Dato : 20-06-07 15:27

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> wrote in message

| Ja fordi man får mere bil pr krone hvis den har gule plader på...

altså man får så meget bil at man må sidde på skødet?...jeg vil da mene man
får mindre bil...

Fra : Møller

Dato : 20-06-07 09:47

Mr J.. skrev:

> Irriterende, så bliver jeg jo nød til at købe en astra på hvide plader :(

Det er sgu også irriterende med alt det blod og hjernemasse der kan komme på
resterne af forruden ;-(

Møller

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 13:28

> Det er sgu også irriterende med alt det blod og hjernemasse der kan komme
> på resterne af forruden ;-(

Det værste er næsten hvis det render ned i hanskerummet, øv et rod..

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 11:47

> Irriterende, så bliver jeg jo nød til at købe en astra på hvide plader :(

Hvorfor lige Astra?
Der findes da biler på gule plader, der har 3 sæder, Hiace feks.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 13:30

> Hvorfor lige Astra?
> Der findes da biler på gule plader, der har 3 sæder, Hiace feks.

jow jow, sådan en smadderæske af en varevogn gider jeg jo godt køre rundt i
eller...

Astraen er klart det bedste bud lige foran en passat stc.. men den har en
1.8 og er en benzin elsker :)

Nææh bar en astra 1.6i 8v Stc fra 91-94 til mig tak

Den må trække 550kg uden bremse på traileren, og det er lige hvad jeg skal
bruge..

Mvh
Morten

Fra : Søren

Dato : 20-06-07 13:54

Mr J.. skrev:

> [...]
> 1.8 og er en benzin elsker :)
>
> Nææh bar en astra 1.6i 8v Stc fra 91-94 til mig tak

Du kan købe min Astro .. Ganske vist ikke en Astra men det lyder næsten
ens. Vi bliver nemlig snart 4 .. og så rækker den ikke længere. Damn.

mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 16:46

"S>> Nææh bar en astra 1.6i 8v Stc fra 91-94 til mig tak

> Du kan købe min Astro .. Ganske vist ikke en Astra men det lyder næsten
> ens. Vi bliver nemlig snart 4 .. og så rækker den ikke længere. Damn.

nææh tak den er jo lavet af benzin selskaberne )))

Mvh
Morten

Fra : Søren

Dato : 20-06-07 19:30

Morten Juel skrev:
> "S>> Nææh bar en astra 1.6i 8v Stc fra 91-94 til mig tak

> nææh tak den er jo lavet af benzin selskaberne )))

Ja .. lidt benzin vil den da have.

Fra : OZ3BTO

Dato : 21-06-07 03:28

> "Mr J.." <Nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> NEJ! Der må kun transpoteres det antal mennesker, i en hvilken som helst
> bil, som der er seler til.
>
> --
> --------------------------------
> Blot fordi man er lidt nørd,
> kan man jo godt tale dansk.
> http://www.tapeconnection.dk

Det er ihvertyfald billigere at have en på skødet som i varerummet (=
Hvidplade afgift + bøde på afgiftens str.)

Erik

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-06-07 08:25

On 20 Jun., 09:21, "Mr J.." <Nom...@nomail.dk> wrote:

> Irriterende, så bliver jeg jo nød til at købe en astra på hvide plader :(

Var det et barn du havde tænkt dig at sætte på skødet ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Mr J..

Dato : 20-06-07 08:46

>Var det et barn du havde tænkt dig at sætte på skødet ?

Han er 20, så helt barn er han jo ikke rigtigt mere

Er barn af sind godt nok ??

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 11:46

> Han er 20, så helt barn er han jo ikke rigtigt mere
>
> Er barn af sind godt nok ??

Oss maj, oss maj................

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-06-07 13:54

On 20 Jun., 14:27, "Mr J.." <Nom...@nomail.dk> wrote:

> Det værste er næsten hvis det render ned i hanskerummet, øv et rod...

Klart værre hvis det løber ned der hvor blæserluften kommer op til
forruden.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 14:04

> Det værste er næsten hvis det render ned i hanskerummet, øv et rod..

Klart værre hvis det løber ned der hvor blæserluften kommer op til
forruden.

og mig der kunne lide Pink Floyd med Brain Damage..................

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-06-07 14:42

On Wed, 20 Jun 2007 12:54:20 -0000 "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Klart værre hvis det løber ned der hvor blæserluften kommer op til
>forruden.

Rolig nu....det er reservedele der kan skiftes ud, så ingen problemer
der.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 15:37

> On Wed, 20 Jun 2007 12:54:20 -0000 "Christian B. Andresen"
> <trav@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> Rolig nu....det er reservedele der kan skiftes ud, så ingen problemer
> der.

Hjernen eller blæseren?

--
mvh Uffe