Så lige en flot bil!
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 22:37

Så lige en - i mine øjne - flot bil ved byggemarkedet i dag:

http://kortlink.dk/3y8b
http://kortlink.dk/3y8c

Den var lidt større end min Camry og lignede den lidt; den var højrestyret,
havde automatgear og var dansk indregistreret.

Jeg læste modelnavnet men har glemt det

Nogen bud?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-07 22:55

>Jeg læste modelnavnet men har glemt det
>
>Nogen bud?

Det ligner en Maxima, men jeg kan tage fejl :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:17

Martin Johansen [6000] skrev:

> Det ligner en Maxima,

Nopes!

> men jeg kan tage fejl :)

Dét ka du!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-07 23:37

>Dét ka du!

Det' sket før - jeg skammer mig ikke

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:43

Martin Johansen [6000] skrev:

> Det' sket før - jeg skammer mig ikke

Jeg har kun taget fejl én gang i mit liv:

Det var engang jeg troede at jeg havde urét hvilket viste sig at være
forkert!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-07 23:52

>Det var engang jeg troede at jeg havde urét hvilket viste sig at være
>forkert!

Haha.. noget helt andet er.. bilen ligner altså en Maxima så lidt ret
vil jeg have lov til, at have

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:56

Martin Johansen [6000] skrev:

> Haha.. noget helt andet er.. bilen ligner altså en Maxima så lidt ret
> vil jeg have lov til, at have

Klikkede på Jans link - jeg synes den ligner en Kia fra det forrige
århundrede
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-07 00:05

Pffff...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-06-07 15:28

Martin Johansen [6000] skrev:

> Pffff...

Det er da nemt !! Det er da en Toyota Camry. Men årgangen er jeg ikke
sikker på -- gætter på en '02-'04 eller i den stil.

Jesper

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-06-07 22:14

Jesper Jacobsen skrev:

> Det er da nemt !! Det er da en Toyota Camry. Men årgangen er jeg ikke
> sikker på -- gætter på en '02-'04 eller i den stil.

Du får lige en chance mere!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-06-07 23:00

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Jeg læste modelnavnet men har glemt det
>
> Nogen bud?

Toyota - Kan lige kanpt læse, hvad der står bag på den.
Med indregistreringsnummeret ved hånden kan du selv finde ud af det.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:32

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Toyota - Kan lige kanpt læse, hvad der står bag på den.

Hæ hæ

> Med indregistreringsnummeret ved hånden kan du selv finde ud af det.

Done
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : BigMac

Dato : 19-06-07 12:52

hvor eller hvordan?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-06-07 22:16

BigMac skrev:

> hvor eller hvordan?

Gå ind på "Biltorvet" => "Min bil" eller såen...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-06-07 23:06

> [...]
>
> Den var lidt større end min Camry og lignede den lidt; den var
højrestyret,
> havde automatgear og var dansk indregistreret.

Det er en Toyota Aristo, 3liters række sekser med 230 eller 280Hk...
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:25

Brian Sørup skrev:

> Det er en Toyota Aristo, 3liters række sekser med 230 eller 280Hk...

"TOYOTA ARISTO 3,0 TURBO", siger biltorvet:

1. indreg. 31-10-1994.

Er den nogensinde blevet officielt importeret?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:28

Hans Paulin (6310) skrev:

> Er den nogensinde blevet officielt importeret?

Tror det er denne hér:

http://japanerimport.dk/details.asp?id=54
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Frederik C

Dato : 19-06-07 13:42

> "TOYOTA ARISTO 3,0 TURBO", siger biltorvet:
>
> 1. indreg. 31-10-1994.
>
> Er den nogensinde blevet officielt importeret?
> [...]

Den var her vel i Lexus-udgaven. Dog ikke med Supra-Turbomotoren som denne.

Mvh.

Frederik

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 19-06-07 13:50

> Den var her vel i Lexus-udgaven. Dog ikke med Supra-Turbomotoren som
> denne.

Lexus GS300 svjh.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-07 23:13

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Den var lidt større end min Camry og lignede den lidt; den var højrestyret,
>havde automatgear og var dansk indregistreret.
>
>Jeg læste modelnavnet men har glemt det

kender det ......

Det ligner mistænkeligt en Nissan Maxima QX'er

som denne

btw - nydelig parkering ;)

--
Jan_stevns

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:31

jan_stevns skrev:

> Det ligner mistænkeligt en Nissan Maxima QX'er
>
> som denne
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=77287

Hæ hæ

> btw - nydelig parkering ;)

Man har vel travlt!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 19-06-07 13:50

> Jeg læste modelnavnet men har glemt det
>
> Nogen bud?

Toyota Aristo.

En af mine venner er ved at importere en hjem af dem :D Netop modellen med
turbomotoren fra Supra Mk.4 :)

Troels

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-07 13:56

>Toyota Aristo.

Det vil jeg også gætte på nu

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-06-07 22:16

Troels Plougmann-Olsen skrev:

> En af mine venner er ved at importere en hjem af dem :D Netop
> modellen med turbomotoren fra Supra Mk.4 :)

Jeg er slet ikke misundelig!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-06-07 01:32

> Jeg er slet ikke misundelig!

Heller ikke jeg.

ELLER NOGET!

Troels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-07 09:55

> Heller ikke jeg.
>
> ELLER NOGET!

Huh?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 20:25

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Huh?
> --

Det er nordjysk, og betyder ingenting ordret, men man mener " Det r ironisk

--
/HB

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-06-07 22:05

"HB" <hbsnabela.dk> writes:

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Det er nordjysk, og betyder ingenting ordret, men man mener " Det r
> ironisk

Det' vel ikke specielt nordjysk? Er det ikke bare ungdommen nutildags
der finder på nye ord og udtryk der ikke rigtig siver ind os den ældre
generation? Ikke at Hans og undertegnede er ved at være affældige
ELLER NOGET!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-07 22:28

Peter Dalgaard skrev:

> [...]
> der finder på nye ord og udtryk der ikke rigtig siver ind os den ældre
> generation? Ikke at Hans og undertegnede er ved at være affældige

LOL

Jeg ligner ikke engang en voksen endnu!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 16:41

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der finder på nye ord og udtryk der ikke rigtig siver ind os den ældre
> generation? Ikke at Hans og undertegnede er ved at være affældige

Det blev blot brugt meget i mine helt unge dage (midt firserne) her i
byernes by.
Men det har sikkert spredt sig, da byen har det med at være på forhånd med
moden osv i forhold til resten af landet - ELLER NOGET

--
/HB