OT: Hvor kan man følge Le Mans?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-06-07 11:20

Hej med jer,

Til min store overraskelse så jeg lige, at stortset al sendetiden fra Le
Mans senere i dag og i morgen er flyttet til TV2 Sport, som jeg ikke har
mulighed for at tage. IMO er det lidt plat at en så stor sportsbegivenhed,
set med danske øjne, ikke er til at følge på nogen af de mere udbredte
kanaler.

Kender nogen evt. til et sted på nettet, hvor man kan følge følge løbet
aftenen og natten igennem?

--
Psycho Cowboy
VW "Tyran" 2.0 TDI

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-06-07 11:19

Den 16-06-2007, skrev Psycho Cowboy:
> [...]
> danske øjne, ikke er til at følge på nogen af de mere udbredte kanaler.
>
> Kender nogen evt. til et sted på nettet, hvor man kan følge følge løbet

Prøv at kigge på dk.sport.motorsport, der er det remset op en del
gange.
Kai

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-06-07 11:26

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i meddelelsen

> Prøv at kigge på dk.sport.motorsport, der er det remset op en del gange.
> Kai

Super! Tusind tak Kai.

--
Psycho Cowboy
VW "Tyran" 2.0 TDI

Fra : Torben

Dato : 16-06-07 11:34

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> wrote in message

> Kender nogen evt. til et sted på nettet, hvor man kan følge følge løbet
> aftenen og natten igennem?

http://sputnik.tv2.dk/ men det er desværre ikke gratis - jeg har nu tænkt
mig at betale

mvh
Torben

Fra : Michael Lund

Dato : 16-06-07 11:43

"Torben" <real_anonymous@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> wrote in message

> http://sputnik.tv2.dk/ men det er desværre ikke gratis - jeg har nu tænkt
> mig at betale

Vær opmærksom på at TV2 selv hæver penge på din konto igen, når perioden
udløber indtil du opsiger dit abonnement.

Mic.

Fra : Leonard

Dato : 16-06-07 11:38

On Sat, 16 Jun 2007 12:19:31 +0200, Psycho Cowboy wrote:

> [...]
> mulighed for at tage. IMO er det lidt plat at en så stor sportsbegivenhed,
> set med danske øjne, ikke er til at følge på nogen af de mere udbredte

Dansk TV er kun for fodboldbøller, alle os med sunde interesser må finde
andre kilder.
Jeg har Motors TV på min parabol, de sender det hele direkte
- dejligt at kunne spilde en hel regnfuld weekend indendøre med motorløb
i baggrunden.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Stig Mogensen

Dato : 16-06-07 17:40

Leonard wrote:

> Dansk TV er kun for fodboldbøller, alle os med sunde interesser må finde
> andre kilder.

Desværre så sandt, så sandt.

> Jeg har Motors TV på min parabol, de sender det hele direkte
> - dejligt at kunne spilde en hel regnfuld weekend indendøre med motorløb
> i baggrunden.

Og jeg havde Canal Digital, uden sport pakken. Men de kunne opgradere pr.
telefon, for 49,- kr pr måned, med 1 times varsel

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 18:35

On Sat, 16 Jun 2007 18:40:25 +0200 Stig Mogensen
<stig.mogensen@gmail.com> sent the following smoke signals:

>Og jeg havde Canal Digital, uden sport pakken. Men de kunne opgradere pr.
>telefon, for 49,- kr pr måned, med 1 times varsel

Så har du nydt det i de sidste 30 min.?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Leonard

Dato : 16-06-07 18:59

On Sat, 16 Jun 2007 18:40:25 +0200, Stig Mogensen wrote:

> Og jeg havde Canal Digital, uden sport pakken. Men de kunne opgradere pr.
> telefon, for 49,- kr pr måned, med 1 times varsel

Men hvordan er det så at slippe af med igen?
Motors TV er FTA på 13 gr. øst

Fra : Michael Lund

Dato : 16-06-07 19:15

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Men hvordan er det så at slippe af med igen?
> Motors TV er FTA på 13 gr. øst

Ku være man skulle flytte sin parabol mens det er lyst.

Sputnik er helt håbløst at følge - det er næsten bare still-billeder og
udfald

Mic.

Fra : Michael Lund

Dato : 16-06-07 11:39

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kanaler.
>
> Kender nogen evt. til et sted på nettet, hvor man kan følge følge løbet

Fra lørdag den 16. juni klokken 14.15 kan du se hele Le Mans - Live på
Sputnik.

Mvh.
Mic.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 12:17

On Sat, 16 Jun 2007 12:38:43 +0200 "Michael Lund" <miclu@mail.dk> sent
the following smoke signals:

>Fra lørdag den 16. juni klokken 14.15 kan du se hele Le Mans - Live på
>Sputnik.

Det er i hvert fald dét TV2 påstår....om serverne så kan levere varen er
en anden sag.

Lige nu er de ved at line bilerne op på banen. (Sådan lidt DTC-grid
show-agtigt).

Jeg troede at LMP1-bilerne skulle være åbne, men P-gøjerne ligner mere
de gamle Gruppe C-racere.

Har de åbne biler (ex. Audi) nogen fordel af at være åbne, for de mister
da en del af aerodynamikken?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 12:28

On Sat, 16 Jun 2007 13:16:32 +0200 Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> sent the following smoke signals:

>Lige nu er de ved at line bilerne op på banen. (Sådan lidt DTC-grid
>show-agtigt).

God damn, hvor ser en Saleen S7R dog dejlig ud. *namme nam*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-06-07 13:10

Hr. Jensen skrev:
> On Sat, 16 Jun 2007 12:38:43 +0200 "Michael Lund" <miclu@mail.dk> sent
> the following smoke signals:

> Det er i hvert fald dét TV2 påstår....om serverne så kan levere varen er
> en anden sag.

Foreløbig kan jeg ikke connecte.
Damn, jeg er godt nok ved at brække mig over det produkt :'(
Hvis jeg orker det, så er det noget forbrugerombudsmanden kommer til at
se på i næste uge.
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 13:52

On Sat, 16 Jun 2007 14:10:29 +0200 Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.co.invalid.za> sent the following smoke signals:

>Foreløbig kan jeg ikke connecte.
>Damn, jeg er godt nok ved at brække mig over det produkt :'(

Jeg hader skulle sige "I told you so"...
Om du så havde en 100 Gigabit-linie, så ændrer det ikke på det faktum at
Sputnik sutter lige så godt som en 16-årig.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-06-07 15:04

Følgende er skrevet af Hr. Jensen:
> [...]
> Om du så havde en 100 Gigabit-linie, så ændrer det ikke på det faktum at
> Sputnik sutter lige så godt som en 16-årig.

Se svar i motorsport.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-06-07 15:08

Fister Løgsovs frembragte:
> Følgende er skrevet af Hr. Jensen:

> Se svar i motorsport.
> Kai

Foreløbig virker det rigtig godt!
Nu laver jeg en pølle, en bader, og så triller vi til Brøndby, og
spiser mad uden hår i maden (den stive kok fra dk4).
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 15:55

On Sat, 16 Jun 2007 16:07:46 +0200 Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.co.invalid.za> sent the following smoke signals:

>Foreløbig virker det rigtig godt!
>Nu laver jeg en pølle, en bader...

De to kan kombineres....(en puh-bader?)

Nå, du går ikke glip af noget...løbet føres af en Audi med blink på
taget. :-<

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : KASO

Dato : 16-06-07 12:36

> [...]
> kanaler.
>
> Kender nogen evt. til et sted på nettet, hvor man kan følge følge løbet

Canal+ sport 1 sender det meste....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 13:38

On Sat, 16 Jun 2007 13:36:22 +0200 "KASO" <a@b.dk> sent the following
smoke signals:

>Canal+ sport 1 sender det meste....

Damn, det havde jeg ikke set....nå, men så har jeg jo 3 Le Mans-kanaler
at vælge i mellem... )

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Thomas

Dato : 16-06-07 12:43

> [...]
> kanaler.
>
> Kender nogen evt. til et sted på nettet, hvor man kan følge følge løbet

Ja det her er lidt mere off topic... har næsten lige smidt et indlæg i
forbindelse med F1 på tv2 sport og nu i forbindelse med dette indlæg, kommer
jeg da til at spekulere på hvad der ellers ryger derover.... Uden at
skabe en diskussion (jeg skal se det uanset hvad) risikere vi så også at
Tour de France ender på tv2 sport ???? Hvad med om de smed det skide
håndbold derover i stedet for at genere alm. mennesker. Men så ville der
sikkert komme et ramaskrig, men måske der kommer nye boller på suppen når
Morten Stig forlader tv2.

Jeg er ikke generelt sportsinteresseret, men for mig lugter det hele af, at
kan du ikke lide håndbold, så skal du *** ***** *** komme til det... og
det folk gerne vil se, ryger tværtimod lige over på en ekstra kanal

Mvh

Thomas

Fra : Michael Lund

Dato : 16-06-07 13:07

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Uden at skabe en diskussion (jeg skal se det uanset hvad) risikere vi så
> også at Tour de France ender på tv2 sport ????

Jamen Tour'en er allerede flyttet til TV2 Sport (når det starter altså) vi
får kun afslutningen på alm. TV2

Mic.

Fra : Michael Lund

Dato : 16-06-07 13:10

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen Tour'en er allerede flyttet til TV2 Sport (når det starter altså) vi
> får kun afslutningen på alm. TV2

Her er deres sendeplan http://tour.tv2.dk/sendeplan/

Mic.

Fra : Thomas

Dato : 16-06-07 13:51

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen Tour'en er allerede flyttet til TV2 Sport (når det starter altså) vi
> får kun afslutningen på alm. TV2

For satan da...... !!!! ja det er ligegyldigt med de fleste
etaper, men bjergfætrerne de skal sku kunne ses fra starten

Men mange "tak" for oplysningen :/

Men som en anden skriver længere nede, så gider man ikke betale til en kanal
for at se noget en gang om året (hvis man kan) er heldigvis i en fornuftig
antenneforening, der sagde bye bye til tv2 news! Ved ikke hvornår tv2sport
kommer op valg, forhåbentligt først næste år, har ikke gidet sætte mig ind i
vedtægterne ;)

Mvh

Thomas

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-06-07 13:14

Thomas udtrykte præcist:
> [...]
> kan du ikke lide håndbold, så skal du *** ***** *** komme til det... og
> det folk gerne vil se, ryger tværtimod lige over på en ekstra kanal

Har det på samme måde, og frygter det samme.
TV2 er en købmand, og gør det der tjenes flest penge på.
Plejer dem der gider se på noget med en bold ikke bare hovedløst at
smide penge efter sporten?
Det tror jeg, og derfor tror jeg at det ville være en bedre forretning
at flytte den slags sport til kanaler som skal sælges, for jeg kunne
ikke drømme om at investere i sådan en kanal, for at se på den i en
weekend om året.
Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-06-07 13:25

Thomas skriver:

> Uden at
> skabe en diskussion (jeg skal se det uanset hvad) risikere vi så også at
> Tour de France ender på tv2 sport ????

Og ?

350 stofmisbrugere i et cykelhelvede, hvor resultatet bliver afgjort at
tourplanlæggerne (ledelsen) inden touren starter ved at lægge ruten så
den passser til et betemt hold - ja det bider ikek på mig.

> Hvad med om de smed det skide
> håndbold derover i stedet for at genere alm. mennesker.

Håndbold er vel oftest danske mesterskaber og landsholdet....

Det er hverken F1, LeMans, eller TourDeDoping....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : KASO

Dato : 16-06-07 19:46

> [...]
> tourplanlæggerne (ledelsen) inden touren starter ved at lægge ruten så
> den passser til et betemt hold - ja det bider ikek på mig.

Må den bedste kemiker vinde

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-06-07 19:59

On Sat, 16 Jun 2007 20:46:08 +0200, "KASO" <a@b.dk> wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Må den bedste kemiker vinde

>--

De kunne i det mindste reklamere lidt med hvilket apotek der anvendes.
Så ville der da være lidt forbrugeroplysning i det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 13:41

On Sat, 16 Jun 2007 13:43:29 +0200 "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Hvad med om de smed det skide
>håndbold derover i stedet for at genere alm. mennesker.

Hvorfor skal vi der betaler i dyre domme belemres med håndbolleriet?
Send det på Sputnik!

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn