OT-shopping i Flensborg
Fra : jbplum@gmail.com

Dato : 08-06-07 14:19

Hvis man nu alligevel er på den anden side af grænsen (formentlig
Flensborg) for at shoppe mc-udstyr, hvor finder man så den bedste
(billigste) grænseshop el.lign., hvor mulighederne for at købe øl,
vand mm. er gode?

Mvh.
Jeppe

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 08-06-07 14:43

www.calle.dk
--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references

Fra : TWL

Dato : 08-06-07 14:51

jbplum@gmail.com wrote:
> [...]
> Flensborg) for at shoppe mc-udstyr, hvor finder man så den bedste
> (billigste) grænseshop el.lign., hvor mulighederne for at købe øl,

Hej Jeppe

Hvis du er ude efter et godt udvalg at Tysk øl kan
Riepen Getränkefachhandel i Harrislee anbefales.

http://riepen.de/194/M%E4rkte/Flensburg/Harrislee.html

Hilsen Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 15:01

On Fri, 08 Jun 2007 06:19:08 -0700, jbplum@gmail.com wrote:

> [...]
> Flensborg) for at shoppe mc-udstyr, hvor finder man så den bedste
> (billigste) grænseshop el.lign., hvor mulighederne for at købe øl,

Citti Markt
Langberger Weg 4

Lidt længere nede af vejen finder Du Bruno MC Yamaha forhandler med et pænt
udvalg af tøj.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Joachim.schmidt

Dato : 08-06-07 16:40

[...]

http://www.fleggaard.dk

De er nok gennemsnitligt de billigste, og har mange butikker omkring
Flensborg.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-06-07 01:16

"Joachim.schmidt" <joachim.schmidt@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vand mm. er gode?
>

> http://www.fleggaard.dk
>
> De er nok gennemsnitligt de billigste, og har mange butikker omkring

Som "lokal" kommer jeg en del i Flensborg området. Tandlæge,
MC-udstyr, restaurations besøg og selvfølgelig alm. grænsehandel.
Siden Fleggaard har opkøbt det "halve af grænsehandlen" er de ikke
længere "gennemsnitlig de billigste". De har ind i mellem nogle
gode tilbud, men alt i alt kan det gøres billigere hos flere af de andre
grænse købmænd.

mvh Jens
Sydals

Fra : Dr. Enduro

Dato : 09-06-07 08:19

Jens Meldgaard skrev:
> [...]
> længere "gennemsnitlig de billigste". De har ind i mellem nogle
> gode tilbud, men alt i alt kan det gøres billigere hos flere af de andre

Og uanset hvad, så er det altid billigst at købe ind i de tyske
butikker, hvis man ser bort fra slagtilbuddene, der skal lokke uvidende
kunder til. Prøv f.eks. Fördepark, det er et stort butikscenter, eller
også helt almindelige supermarkeder. Desuden behandler Fleggaard deres
ansatte som svin, det behøver man ikke at støtte.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Casper F

Dato : 09-06-07 09:39

Hej
Jeg skulle til Hein-Gericke for at kigge tøj(link)
http://www.hein-gericke-store.com/wShop/home/inhalt/index.php
Og det ligger i Scandinavian-park og der havde vi aldrig handlet før og kan
kun sige, de er billigere end Fleegaard og de andre, kanon gode
parkeringsforhold og stort udvalg.(Link)
http://www.scandinavian-park.com/

Mvh
Casper

Fra : Armand

Dato : 09-06-07 11:18

"Casper F" <capstardk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan kun sige, de er billigere end Fleegaard og de andre, kanon gode
> parkeringsforhold og stort udvalg.(Link)

Øhh??
Min opfattelse er stik modsat: De er generelt dyrere end de øvrige
grænseshops og lever nok mest på dem for hvem de er billige nok til at man
ikke gider køre omvejen gennem Padborg eller Kruså en sen aften på vej hjem
fra ferie/weekend :-/

Fra : Casper F

Dato : 09-06-07 12:20

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hjem fra ferie/weekend :-/
>Vi handlede ØL, Vand, slik m.m. til billigere penge end sædvanligt.
Fleegaard havde feks Cola tilbud på 3 ks. til 120, Scandinavian det samme,
bare til 111 osv.
Men det står jo manden frit hvad han vælger...

Fra : Armand

Dato : 09-06-07 12:40

> [...]
> bare til 111 osv.
> Men det står jo manden frit hvad han vælger...

Jup!
Og den bedste guide er vel at checke efter på nettet inden afkørsel!
Jeg står desværre ikke med rækken af links på hånden, men her i huset er vi
på det nærmeste afhængige af Pepsi Light (=ikke Max) og kører jævnligt
derned for at fylde bilen og fruen er vaks til at løbe de individuelle
forretningers netsider igennem for at se hvor dé er billigst pågældende dag!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 09-06-07 12:43

Samlet her - http://www.tilbudsugen.dk/

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Armand

Dato : 09-06-07 22:15

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Samlet her - http://www.tilbudsugen.dk/

Heey!
Meget OT for gruppen, men et praktisk link!

--
Armand.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-06-07 12:42

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grænseshops og lever nok mest på dem for hvem de er billige nok til at man
> ikke gider køre omvejen gennem Padborg eller Kruså en sen aften på vej

Helt enig, scandinavien-park er dyrere end mange af de andre.
Pas for øvrigt på med Poetzsch. Efter megen brok fra kunderne,
har de dog lært at tydeliggøre på deres tilbudsavis, at den kun
gælder for forretningen ved Padborg. Jeg fik for nogle år siden
oplyst, at det er to forskellige selskaber der er ejere af forretningerne
ved henholdsvis Kruså og Padborg.
Vi får tilbudsaviser fra : Poetzsch, Købmandsgården, Fleggaard,
Scandinavian Park, SK Sky og Calle. Jeg har somme tider tænkt på,
hvor langt op i DK man udsender disse blade?

mvh Jens
Sydals

Fra : Casper F

Dato : 09-06-07 15:58

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Scandinavian Park, SK Sky og Calle. Jeg har somme tider tænkt på,
> hvor langt op i DK man udsender disse blade?

Scandinavian Park, SK Sky og Calle, får jeg engang i mellem. (Odense)

Fra : Armand

Dato : 09-06-07 22:11

> "Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Poetzsch, Købmandsgården, Fleggaard,
> Scandinavian Park, SK Sky og Calle, får jeg engang i mellem. (Odense)

Ditto hér i Fredericia!

--
Armand.

Fra : Ths

Dato : 10-06-07 09:13

> [...]
> Scandinavian Park, SK Sky og Calle. Jeg har somme tider tænkt på,
> hvor langt op i DK man udsender disse blade?

Vi får fra Calle og Fleggaard selvom vi bor i Roskilde.

/Ths.

Fra : jbplum@gmail.com

Dato : 10-06-07 00:07

> Fleegaard havde feks Cola tilbud på 3 ks. til 120, Scandinavian det samme,
> bare til 111 osv.
> Men det står jo manden frit hvad han vælger...- Skjul tekst i anførselstegn -

Nu var jeg så rent faktisk i både Skandinavian Park og en
Fleggaardbutik i dag, da jeg var afsted. Jeg medbragte kataloget fra
Skandinavian Park i Fleggaard for at sammenligne priser, og det eneste
tilbud, af dem jeg gik igennem (udelukkende på øl og vand), hvor
Skandinavian Park var billigst, er det du nævner. Ved resten af
tilbudene var Fleggaard billigst - faktisk markant billigere i nogle
tilfælde.

Mvh.
Jeppe