Cykelholder på Toyota Aygo
Fra : Martin

Dato : 07-06-07 19:30

Hej

Hvilke muligheder er der for at sætte en cykel bag på en Toyota Aygo? Der må
jo ikke monteres anhængertræk.

Har hørt, at man kan købe noget til at sætte fast i bagklappen, men passer
det også til Aygo, og er det noget der dur?

Eller kan man evt. sætte cyklen på taget af bilen?

På forhånd tak fra en bil-uvidende...

Martin

Fra : Jesper Juul

Dato : 07-06-07 19:36

Martin skrev:
> [...]
>
> Har hørt, at man kan købe noget til at sætte fast i bagklappen, men passer
> det også til Aygo, og er det noget der dur?

Det vil jeg næsten tro, det har kunnet fåes før i tiden i Harald Nyborg.

> Eller kan man evt. sætte cyklen på taget af bilen?

Jep, men det er nok lidt smårdyrt i forhold til den anden løsning.

Jesper

Fra : Jens Johansen

Dato : 07-06-07 19:45

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvilke muligheder er der for at sætte en cykel bag på en Toyota Aygo? Der
> må jo ikke monteres anhængertræk.
> Martin

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=10&KundeID=

199kr., fungerer aldeles udmærket og kvaliteten er fin til prisen.
Om den passer på en Aygo ved jeg ikke, men umiddelbart vil jeg tro det.
Vh. Jens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-06-07 19:50

"Jens Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk>
wrote in news:466851a1$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=10&KundeID=

Lidt ironisk at den bil de har monteret den på så rent faktisk har trækkrog
når de nu skriver det er til biler uden ;)

Fra : Mikkel Lund

Dato : 07-06-07 21:39

Henrik Stidsen skrev:

> Lidt ironisk at den bil de har monteret den på så rent faktisk har trækkrog
> når de nu skriver det er til biler uden ;)

Ja og hvor går de nederste stropper hen?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-06-07 22:56

Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk> wrote in

>>> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=10&KundeID=

> Ja og hvor går de nederste stropper hen?

Ja hvis det er på en bil med trækkrog var det nemt at svare på...