Værksted Tyskland, - nord
Fra : badge5050

Dato : 06-06-07 21:01

Hej

Nogen der har et tip til et godt Toyota værksted lige syd for grænsen? gerne
hvor de oven i købet taler dansk?

Badge5050

Fra : Tom

Dato : 06-06-07 22:05

"badge5050" <badge5050jadetteskalgo@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har et tip til et godt Toyota værksted lige syd for grænsen?
> gerne hvor de oven i købet taler dansk?

De har kun ét hvis ikke du da vil helt ud til vesterhavssiden. Det ligger i
Flensborg og der taler de også dansk. Jeg køber lidt der, men er ikke så
vild med stedet som ved Ford. Det virker lidt poppet i butikken, men folkene
er da flinke nok

--
Tom

Fra : badge5050

Dato : 06-06-07 23:19

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i Flensborg og der taler de også dansk. Jeg køber lidt der, men er ikke så
> vild med stedet som ved Ford. Det virker lidt poppet i butikken, men

Hej Tom

Tak for svar, - tænker du på Auto Centrum Lass ?

badge5050

Fra : Tom

Dato : 06-06-07 23:26

"badge5050" <badge5050jadetteskalgo@os.dk> skrev i en meddelelse
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Hej Tom
>
> Tak for svar, - tænker du på Auto Centrum Lass ?

Det er den der ligger ude ved motortrafikvejen og tæt ved FordePark, har
aldrig lagt mærke til hvad de hedder, da toyota ikke er "mit" mærke, men kun
fruens mærke

--
Tom

Fra : Carsten H

Dato : 07-06-07 06:34

Ja det er Auto Centrum Lass

Auto Centrum Lass GmbH & Co. KG
Liebigstr. 14a
24941 Flensburg
Fon: (+49) 4 61 / 90 38 00
Fax: (+49) 4 61 / 98 85 5
flensburg@autocentrum-lass.de

Carsten

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 07-06-07 08:44

"badge5050" <badge5050jadetteskalgo@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har et tip til et godt Toyota værksted lige syd for grænsen?
> gerne hvor de oven i købet taler dansk?

Jeg kan også anbefale ATU, som er et uafhængigt værksted. De reparerer mange
danske biler og flere af deres medarbejdere taler dansk.
http://www.autosieger.de/Werkstatt103.html

Hilsen Matthias

Fra : badge5050

Dato : 07-06-07 21:45

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Jeg kan også anbefale ATU, som er et uafhængigt værksted. De reparerer
> mange danske biler og flere af deres medarbejdere taler dansk.

Hej Carsten, Matthias og de øvrige der har svaret..

Tak, - jeg har prøvet at skrive til dem, - på dansk, - så må vi se om de
svarer :)

badge5050