VS1400 knalder og Prutter...Hjælp søges...
Fra : B.M.

Dato : 06-06-07 19:48

Jeg var i søndags ude og køre på min skønne Suzuki Intruder vs 1400 årg.87
...Efter at have kørt ca 150 km på motorvej, og efter en overhaling, hvor jeg
var lidt over det tilladte, begyndte den at knalde og prutte, hver gang at
jeg slap gassen..Det gjorde den hele de sidste ca 60 km hjem..Kørte
egentligt fint ,ved høj hastighed, men var helt tosset hver gang jeg skulle
ned i fart..Tomgangen er også helt fin..Nu har jeg efterfølgende skiftet
tændrør, og haft åbent, for dræn skruerne i bunden af kaburatorene, i håb om
at der var bundfældet noget snavs..Men den er stadig gal, starter fint...god
tomgang...Men nar jeg drejer på gassen, knalder og prutter den helt
vildt..Jeg bor i Birkerød, lidt nord for KBH, og havde håbet på , at en af
jer kunne have hjulpet mig, mod betaling naturligvis..
Med venlig hilsen Bruno Madsen...

Fra : Armand

Dato : 06-06-07 22:15

"B.M." <b.madsen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ..Efter at have kørt ca 150 km på motorvej, og efter en overhaling, hvor
> jeg var lidt over det tilladte, begyndte den at knalde og prutte, hver

= for mager blanding! => falsk luft :-/
Se godt efter om karbyratorerne stadig sidder ordentligt fast på begge
siders stutse!

--
Armand.