hvilke låse til motorcykel
Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 01-06-07 15:54

Hejsa

Jeg vil gerne høre lidt om hvilken type låse der foretrækkes til
motorcykler, årsagen er selvfølgelig af jeg har en butik hvor vi vil prøve
at lave en niche inden for dette.

Vi har lagt en del ABUS ind i vores internetbutik, men der må være andre
mærker som er interessante for motorcykel folket..

Send gerne link til dem i ved bruges så skal jeg se om jeg kan skaffe dem
også til vores lille butik.

Thomas

--
www.Lavpris-laase.dk
Købmagergade 12

____________________________

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-06-07 16:37

> [...]
> andre mærker som er interessante for motorcykel folket..
> Send gerne link til dem i ved bruges så skal jeg se om jeg kan skaffe

Havde du behøvet at linke til butikken? For det virker altså lidt for
kommercielt og anmassende at lave reklamer på den måde (og de virker omvendt
på mig, da mit første indtryk af butikken så vil være negativt)..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 01-06-07 16:47

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Havde du behøvet at linke til butikken? For det virker altså lidt for
> kommercielt og anmassende at lave reklamer på den måde (og de virker
> omvendt på mig, da mit første indtryk af butikken så vil være negativt)..

Hvad han skriver i hans signatur er da helt op til ham.

Kent Nielsen

Fra : Ole

Dato : 01-06-07 17:05

Kent Nielsen wrote:

> Hvad han skriver i hans signatur er da helt op til ham.

Jaja... Jeg vil gerne sælge dig den bedste lås..billigt.. hvilken er den
bedste ?... ohh den.. den kan jeg ikke sælge billigt..så er nok ikke
den bedste............... at sælge for mig...

Hvis du skal lege netcop..så fut forhelvede til admin.

Ole

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-06-07 17:20

> Hvad han skriver i hans signatur er da helt op til ham.

Måske, med indholdet i indlægget får en meget kommerciel drejning når han
har netop den signatur. Havde han spurgt om hvornår det var bedst at plante
tulipaner, havde signaturen været irrelevant. Så ville han bare være OT.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ole

Dato : 01-06-07 16:59

Martin Sørensen wrote:

> Havde du behøvet at linke til butikken? For det virker altså lidt for
> kommercielt og anmassende at lave reklamer på den måde (og de virker omvendt
> på mig, da mit første indtryk af butikken så vil være negativt)..

..... han har jo bare gjort os en tjeneste, nu ved vi jo hvor vi /ikke/
skal bede om råd hvad angår den bedste lås, til den eneste ene der gør
/alt/ hvad vi beder hende om .

Ole

Fra : 2

Dato : 02-06-07 08:04

On Fri, 1 Jun 2007 16:53:37 +0200, "Lavpris-laase.dk"
<salg@lavpris-laase.dk> wrote:

> [...]
>mærker som er interessante for motorcykel folket..
>
>Send gerne link til dem i ved bruges så skal jeg se om jeg kan skaffe dem

"ingen lås er den bedste" OK den holder måske få sekunder længere
end de andre, men så heller ikke mere.

http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

selv Ruko holder ikke.

Så hvorfor sælge noget som ikke holder godt nok alligevel, og hvis de
vil have MC tager de MC alligevel uanset lås. Kedelig udvikling

Torben