Leovince VS Typhoon
Fra : carsten

Dato : 01-06-07 10:36

Hej NG

Jeg har et problem med at vælge hvilken udstødning jeg skal sætte på
CBR600F2.
Nogen her som kan komme med plusser & minuser ved Leovince eller Typhoon

Mvh Carsten

Fra : Janner

Dato : 01-06-07 15:39

"carsten" <chelnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> CBR600F2.
> Nogen her som kan komme med plusser & minuser ved Leovince eller Typhoon

Typhoon er Lada agtigt Leo er italiensk i den billige ende, men Leo er langt
at foretrække

Fra : carsten

Dato : 02-06-07 11:26

"Janner" <not_valid@not_valid> skrev i en meddelelse

> "carsten" <chelnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Typhoon er Lada agtigt Leo er italiensk i den billige ende, men Leo er
> langt at foretrække

Ok.
Jeg har efter lidt mere surfen fundet frem til flest omtaler af Leovince, så
det bliver nu nok sådan en fætter i titanium.
Har det meget at sige om DB killer'en er I eller ej, sådan rent motorgangs
mæssigt? Det er meningen at jeg skal have den kørt ind når jeg får skiftet
pot.

Mvh Carsten