Biler i TV i aften
Fra : Lars Holst

Dato : 05-06-07 15:44

3+ Top Gear fra 19:25 - 20:00
Sverige 2 Bilisten fra 21:30 - 22:00
Travel Channel Fede køreture: De Schweiziske Alper fra 23:30 - 00:00

--
Lars Holst

Fra : Lars [6710]

Dato : 05-06-07 16:03

Lars Holst skrev:
> 3+ Top Gear fra 19:25 - 20:00
> Sverige 2 Bilisten fra 21:30 - 22:00
> Travel Channel Fede køreture: De Schweiziske Alper fra 23:30 - 00:00

Godt tip

havde ikke lige spottet at de sender Top gear idag

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-06-07 08:54

Lars [6710] wrote:

> Godt tip
>
> havde ikke lige spottet at de sender Top gear idag

Det har de gjort hver eneste hverdag de sidste mange måneder - på det
tidspunkt ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 18:15

Lars Holst wrote:
> 3+ Top Gear fra 19:25 - 20:00
> Sverige 2 Bilisten fra 21:30 - 22:00
> Travel Channel Fede køreture: De Schweiziske Alper fra 23:30 - 00:00

Ja og på TV2 Zulu kl. 20-20.50:

Fabulous Life of - fede biler, både og andet lir
Fars dag: De største og vildeste transportmidler.
Gør dig klar til at suse rundt som en anden superstjerne! I dette
specialprogram om legetøj for de rigtig rige kigger vi nærmere på, hvordan
nogle af verdens mest velhavende mennesker transporterer sig fra et sted til
et andet i ekstremt hurtige, fantastiske og vilde køretøjer.
Tag med på tur med verdens dyreste bil, hvor alene taget koster 10 mio
dollar og find også ud af, hvilken kendis der ejer ikke færre end 100 biler.
Vi tager også på sejltur på et skib, der er større end en fodboldbane og
bl.a. rummer swimming pool, biograf og basketball bane. Vi ser nærmere på
alt fra teknologien, smarte detaljer og andre fancy ting ved verdens
vildeste transportmidler.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-06-07 09:02

Lars Holst wrote:

> Sverige 2 Bilisten fra 21:30 - 22:00

Bilisten er åbenbart en ugentlig tilbagevendende begivenhed - som jeg hermed
takker for. Jeg har ikke været opmærksom på den :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 19:33

Lars Holst wrote:
> Travel Channel Fede køreture: De Schweiziske Alper fra 23:30 - 00:00

Nogen der så det?? Hold da op hvor ringe!! Sikke en vært. hehe