Ja så er der ny bil til svigermor!....
Fra : mfn

Dato : 05-06-07 09:56

Gæt Hvilken!

GG ej ikke flere gættekonkurrencer.

Min dejlige flinke mekaniker igennem 5 år får favoritten og så får vi en
fin Renault 19 til svigermor. Nyserviceret med tandrem og olie og filter og
hele molevitten. Og nysynet. Og hele hærligheden skal koste 6000 oven i
Skodaen (som egenligt kun er til skrot) så det er fint syns jeg.

Samtidigt er den faktisk i så god stand at han vil lave det gratis hvis
noget skal ordnes ved næste syn.

Se det er en af mine finere brugtvogns-handler (prøvede at prakke svigermor
Tempraen på... hhehe) Bare fordi 19 har træk og tempra har ikke, jeg har en
trailer hun har ikke... men så må jeg jo bare låne den når jeg vil køre med
trailer...

Fra : Mikkel Lund

Dato : 05-06-07 10:26

mfn skrev:
> Samtidigt er den faktisk i så god stand at han vil lave det gratis hvis
> noget skal ordnes ved næste syn.

WHAT!!! Der er sku noget at en garanti, fik du det på papir? Der er kan
ske meget på 2 år.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : mfn

Dato : 05-06-07 13:55

> WHAT!!! Der er sku noget at en garanti, fik du det på papir? Der er kan
> ske meget på 2 år.

Ja det gælder selfølgeligt ikke hvis hun smadrer den helt vildt. Men hun
kører som regel pænt. Det han mente var nok ordne bremser og den slags +
rust hvis der er noget til den tid.

Nej jeg fik det ikke på papir men jeg har "brugt" ham i næsten alle de år
jeg har haft bil, og altid været tilfreds, så jeg stoler på ham.